nyt olet oikea prinsessa nyt olet oikea prinsessa
Äkäinen börh >:3 Äkäinen börh >:3
Al-ko hol Al-ko hol
Luukku 2019/22: 2 tyttötonttua ja 1 pallo Luukku 2019/22: 2 tyttötonttua ja 1 pallo
spurdo spurdo
:D 💞 :D 💞
Apina Apina
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
kotio humalas kotio humalas
Hehe Hehe
Dubstep kissa muuvit Dubstep kissa muuvit
Voi vittu.. Voi vittu..
Annan busun :3 Annan busun :3
söpö riistamakera kuva söpö riistamakera kuva
Hyvä nimi Hyvä nimi
Joulupesu Joulupesu
Deal with it!!! Deal with it!!!
Pölytys Pölytys
Mokugyo Mokugyo
Tyhmii karttoi (Cp2020 luolasto) Tyhmii karttoi (Cp2020 luolasto)
Vegaanit Vegaanit
Elämämjoulu Elämämjoulu
Korvatunturin uudet apulaiset Korvatunturin uudet apulaiset
Ei saa tulla Ei saa tulla
 800 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 04.06.2022 20:29:43
[ + 3 | ]

Ryssät ja Sam

[64862] [tiedosto_1.jpg] [0.17 MB] [1446x814] [] []
tiedosto_1.jpg
[64861] [tiedosto_2.jpg] [0.07 MB] [521x640] [] []
tiedosto_2.jpg

ryssä

(246)  · 

motherfucker

(12)
04.06.2022 23:17:32
#575755 [+-] Piilota Suosittele

itävenäjän pikkukylissä ne luulee että stalin on vallassa ja neuvostoliitto on voimissaan. niihin kyliin joihin tulee sähkö saattavat epäillä muuta.

04.06.2022 23:18:47
#575756 [+-] Piilota Suosittele

venäjälle on kansalaiset jotka eivät ole armeijassa tai öljy/kaasu bisneksessä vain riesa josta haluavat päästä eroon.

06.06.2022 20:05:20
#576059 [+-] Piilota Suosittele

>>575756
venäjälle on kansalaiset jotka eivät ole armeijassa tai öljy/kaasu bisneksessä vain riesa josta haluavat päästä eroon.

Ne haluavat tai pakottavat ne jompaan kumpaan. 140 milj. kansalaista ei tee suurvaltiota, kaikille pitäisi löytyä töitä kuten Neuvostoliiton aikoihin. Lähes 100% työllisyys työkykyisillä. Työnkuvalla ei ollut sitten merkitystä.

06.06.2022 20:40:31
#576080 [+-] Piilota Suosittele

Hauskaa, mutta lähes jokaisessa Venäjän federaatiosubjektissa etniset venäläiset ovat ylivoimaisesti enemmistönä. Jossain Tuvassa ja Kaukasian tasavalloissa on enemmän nimelliskansaa kuin venäläisiä, mutta ne ovat sitten muuten joka suhteessa täysin riippuvaisia keskusvallan tarjoamasta rahoituksesta. Tiedän että Venäjän hajoaminen on monen hörhön märkä uni, mutta se ei vaikuta hirveän todennäköiseltä.

[ 4 viestiä | ]