Naisia! Naisia!
Vitsi Vitsi
Tässä sitä ruokaa teille, perkele Tässä sitä ruokaa teille, perkele
nyt kaikki huljuttelemaan nyt kaikki huljuttelemaan
Trouble Trouble
Oikotie Oikotie
nyt on ruoka-aika nyt on ruoka-aika
System Of A Down - Hypnotize (OV) System Of A Down - Hypnotize (OV)
Tästä lähtee :3 Tästä lähtee :3
rusketusraidat rusketusraidat
Lenkillä rupattelua Lenkillä rupattelua
Kun laseilla pitää välttämättä nähdä myös toisiin ulottuvuuksiin Kun laseilla pitää välttämättä nähdä myös toisiin ulottuvuuksiin
Little Big- Big Dick Little Big- Big Dick
Jace Everett - Bad Things (OV) Jace Everett - Bad Things (OV)
Oluen hintaa ette nosta! Oluen hintaa ette nosta!
Hmm... Hmm...
Ystävyyden taakka ;__; Ystävyyden taakka ;__;
big mac big mac
Tynkkynen Rotuaarilla Tynkkynen Rotuaarilla
Sähkölasku Sähkölasku
liian hyvää :3 liian hyvää :3
Tämän takia teen muistiinpanot kännykällä Tämän takia teen muistiinpanot kännykällä
mustakaapu mustakaapu
"Piirtäisin itse jos olisi peukalot" - Battleship "Piirtäisin itse jos olisi peukalot" - Battleship
 1 006 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.31 MB, 1 tiedosto, 04.06.2022 00:05:00
[ + 10 - | ]

suomi

[64845] [suomi.png] [1.31 MB] [960x824] [] []
suomi.png

suomi

(394)  · 

pilluhallitus

(6)
04.06.2022 01:22:16
#575494 [+-] Piilota Suosittele

Suomen hallitukset ovat olleet oman maan romuttajia jo järjestys numeroilla 65 - 76 (Vähän toivoa oli 69-hallituksessa, eli Vanhasen ekassa hallituksessa).
Ihan sama ketä tai mitkä puolueet ovat olleet päättämässä, tulokset ja päätökset ovat kerta toisensa perään paskoja:
*Tehdään eko-teko, ajetaan alas ja ulos maasta yksi maailman vähä päästöisimmistä sellu/paperi/kartonki teollisuuksista.
*Tehdään rahaa myymällä ale-rabatti hintaan valtion omaisuutta johtajille, ulkomaisille yrityksille jne, kansa maksaa kun lannoiteiden, sähkön, kommunikaatio datan, liikkumisen ja jopa terveyden huollon hinnat nousee.
*Kun on tehty rahaa niin jaetaan sitä sinne tänne ulkomaille ja kotimaahankin vastikkeettomasti, sitten kun huomataan että pitäisi maksaa joku 1,5miljardia infran korjaus velkaa otetaankin 4,5 miljardia velkaa ja jaetaan sitä rahaa taas vastikkeetta sinne tänne ja vähän tuonnekkin.
*Samaan aikaan jo yli 30-vuoden ajan säästetään, vaaditaan säästöjä / toiminnan tehostamista koulutuksesta, terveyden huollosta, vanhusten hoivasta, mielenterveyden huollosta ja infran korjauksista...
Säästöjen tulokset sitten näkyvätkin valtaosan väestöstä joka päiväisessä elämässä.

06.06.2022 08:23:04
#575918 [+-] Piilota Suosittele

>>575681

No. Vertaillaan 80-lukua. Pääsitkö silloin lääkäriin kun tarve oli vai jouduitko odottamaan 4kk ? Terveydenhoitoa on nakerrettu kokoajan huonommaksi ja huonommaksi. Nyt hyvinvointi-alueiden kautta tapahtuu jänniä.

[ 6 viestiä | ]