oispa rammia oispa rammia
Vanhempaa kuparia Vanhempaa kuparia
Jenkin mielipide kommunismista Jenkin mielipide kommunismista
kunnon kebabbia kunnon kebabbia
fuck the liikennevalot fuck the liikennevalot
Herkkuja ruokapöytään Herkkuja ruokapöytään
LINKEDIN LINKEDIN
automekaanikko automekaanikko
UWU UWU
Ihana nainen Ihana nainen
pikkujätkä pikkujätkä
paikallisia vesikuuroja paikallisia vesikuuroja
Pylly Pylly
Soinin ajatuksia Soinin ajatuksia
drift king drift king
Vaikeampi autovisa Vaikeampi autovisa
rabs rabs
NUUH NUUH
jätteenkäsittely jätteenkäsittely
videopeli intiasta videopeli intiasta
suurin kunnia suurin kunnia
gimp gimp
pro siivooja pro siivooja
liukumäki liukumäki
 1 046 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 02.05.2022 18:54:33
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 02.05.2022.

Kisustaja

[64113] [tiedosto.jpg] [0.47 MB] [3840x2160] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5207)  · 

apu apustaja

(344)
02.05.2022 19:28:36 | 19:29:03
#567912 [+2] Piilota Suosittele

>>567890

Muistan, kun joitain vuosia takaperin eläintarhassa Liettuassa näin kissan hiippailevan yleisön (ja eläintarhan elukoiden) joukossa. Eikös heti pitänyt lähteä hiipimään kissaa kohti "kis-kis-kis-kis-kis" unohtaen ne eläintarhan elukat. Sen hiippaillessa pienellä kaiteella pääsin vähän tuota oranssista komeata kissaa moikkaamaan. Mutta hänellä oli paljon tervehtimisiä jonossa, niin se oli kertapuskeminen ja ei kun leijonahäkille tuttuja morjestamaan. Ja se ihan oikeasti kävi moikkaamassa kuonoa kuonoa vasten ne leijonat, sitten muut isot kissat... Aika rohkea ja/tai sosiaalinen katti. Toisaalta moovit olivat niin sulavat, varmat ja reitti harkittu, että taisi käydä päivittäin morjestamassa tarhaan vangitut eläimet.

02.05.2022 21:08:17
#567960 [+-] Piilota Suosittele

>>567946

Matkalla samaan eläintarhaan muuten tuli oikaistua pysäköintialueen läpi.
Siellä harmaa kissa oli napannut jonkun linnun kiinni (harakka, naakka... joku isompi, en enää muista).
Kissa näki lähestyvät ihmiset ja raahasi pyristelevän saaliinsa vähän sivummalle yhden auton eteen ja mulkoili, että tuutteks kieltämään, häh... päästiin ohi, niin tappamisen äänet jatkuivat.

[ 5 viestiä | ]