Burdo ja sen keppi Burdo ja sen keppi
Boing-kissa ja Bongosette Boing-kissa ja Bongosette
Puuhattu Puuhattu
Suuteli isäntäänsä :3 Suuteli isäntäänsä :3
Cruel Bongo's Thesis Cruel Bongo's Thesis
Satasen seteli Satasen seteli
Vittu Vittu
Yksinäinen tytteli jalkapallonsa kanssa Yksinäinen tytteli jalkapallonsa kanssa
Kuvakulma Kuvakulma
Pitkä bongokissa on pitkä Pitkä bongokissa on pitkä
Puutarhatöisssä Puutarhatöisssä
Kaaleet - Bongocat vääntää rummut solmuun Kaaleet - Bongocat vääntää rummut solmuun
Homontain avajaismarssi Homontain avajaismarssi
Melkein tuli pannukakkua Melkein tuli pannukakkua
Interracial squirrel acrobat gay porn Interracial squirrel acrobat gay porn
Guess who's back? Guess who's back?
Kalaa menossa Kalaa menossa
Jos saisin matkustaa ajassa... Jos saisin matkustaa ajassa...
Vanha mausteinen avainketju Vanha mausteinen avainketju
Viestihessut Viestihessut
Bongoryhmä Bongoryhmä
Kiva källi Kiva källi
Muutama webm 25 Muutama webm 25
Boom Cat Boom Cat
 888 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.04.2022 21:45:48
[ + 0 | ]

Kinuskit jako jo ryssänmaan

[64042] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1280x720] [] []
tiedosto.jpg

kiina

(174)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
29.04.2022 23:46:32
#567169 [+-] Piilota Suosittele

Vittu että mä vihaan tällaista paskaa. Kaliningrad on osa Venäjää, Kuriilit ovat osa Venäjää! Jos eivät ole, Puolan, Ukrainan, Valko-Venäjän, Liettuan, Moldovan ja aivan helvetin monien muidenkin pitäisi antaa pois maitaan. Ja millä perusteella juuri ne 1920-luvun alun rajat ovat juuri ne oikeat? Meillä on nyt melko hyvät rajat, niitä ei kannattaisi mielinmäärin muutella! Ja ennen kenenkään älykästä kommenttia, kyllä, koskee myös Venäjää!

30.04.2022 07:28:37
#567306 [+-] Piilota Suosittele

>>567169
Mitäpä jos putinisti painuisit sinne paratiisiisi ja poistuisitko täältä?
Kannattaa muistaa, että sodan syttyessä russofiilit teloitetaan ensimmäisinä.

30.04.2022 08:19:07
#567308 [+-] Piilota Suosittele

Koko venäjän vois muuttaa mongoliaksi.. Toisaalta tuon Vienanmeren alueen omistus olisi houkuttelevaa; pitänee joskus käydä tutustumassa paikan päällä.

03.05.2022 07:25:33
#568035 [+-] Piilota Suosittele

Kiitos vaan kiinalaisille Suur-Suomesta. Voidaan kyllä ottaa tuo Norjankin osuus, ei ne sitä kumminkaan halua.

[ 12 viestiä | ]