Spermatesti Spermatesti
Morgan Freeman - Kuolematon Morgan Freeman - Kuolematon
Bileitten jälkeen Bileitten jälkeen
Karhu aamiaisella Karhu aamiaisella
Kauneus ensin Kauneus ensin
Vihervassarin kalusto Vihervassarin kalusto
Tievihaa Tievihaa
Onne muhkeet :3 Onne muhkeet :3
Hirttovinkkejä jouluksi Hirttovinkkejä jouluksi
Muna tonne Muna tonne
Komppaniassa herätys Komppaniassa herätys
Fernando Approves Fernando Approves
Taidetta Taidetta
Johtaja itse. Johtaja itse.
Sissi Sissi
Perämies Perämies
Sharo ja Chiya tontut Sharo ja Chiya tontut
Wake Sayori up before you go go Wake Sayori up before you go go
muna pillu ah ah muna pillu ah ah
Pikku vinkki Pikku vinkki
Mitäs tyttö näki? Mitäs tyttö näki?
Ilme Ilme
Skin suit Skin suit
Varovasti, jonne... Varovasti, jonne...
 888 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.04.2022 21:45:48
[ + 0 | ]

Kinuskit jako jo ryssänmaan

[64042] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1280x720] [] []
tiedosto.jpg

kiina

(174)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
29.04.2022 23:46:32
#567169 [+-] Piilota Suosittele

Vittu että mä vihaan tällaista paskaa. Kaliningrad on osa Venäjää, Kuriilit ovat osa Venäjää! Jos eivät ole, Puolan, Ukrainan, Valko-Venäjän, Liettuan, Moldovan ja aivan helvetin monien muidenkin pitäisi antaa pois maitaan. Ja millä perusteella juuri ne 1920-luvun alun rajat ovat juuri ne oikeat? Meillä on nyt melko hyvät rajat, niitä ei kannattaisi mielinmäärin muutella! Ja ennen kenenkään älykästä kommenttia, kyllä, koskee myös Venäjää!

30.04.2022 07:28:37
#567306 [+-] Piilota Suosittele

>>567169
Mitäpä jos putinisti painuisit sinne paratiisiisi ja poistuisitko täältä?
Kannattaa muistaa, että sodan syttyessä russofiilit teloitetaan ensimmäisinä.

30.04.2022 08:19:07
#567308 [+-] Piilota Suosittele

Koko venäjän vois muuttaa mongoliaksi.. Toisaalta tuon Vienanmeren alueen omistus olisi houkuttelevaa; pitänee joskus käydä tutustumassa paikan päällä.

03.05.2022 07:25:33
#568035 [+-] Piilota Suosittele

Kiitos vaan kiinalaisille Suur-Suomesta. Voidaan kyllä ottaa tuo Norjankin osuus, ei ne sitä kumminkaan halua.

[ 12 viestiä | ]