Hammasharja ja vessapaperi myyjä Hammasharja ja vessapaperi myyjä
ylösalaisin :3 ylösalaisin :3
Eipäs tööttäillä Eipäs tööttäillä
Lentokonemekaanikko Lentokonemekaanikko
King of the Dream King of the Dream
ennenvanhaan ennenvanhaan
Kisun rimpuiluteline Kisun rimpuiluteline
Kisukasa :3 Kisukasa :3
Lehtijuttuja 4 Lehtijuttuja 4
Pösti apu apustaja Pösti apu apustaja
kissa kissa
rummuttelua rummuttelua
"teloi" selän salilla "teloi" selän salilla
Lehtijuttuja 2 Lehtijuttuja 2
miehet on neroja miehet on neroja
pikatarkastus :4 pikatarkastus :4
Hyvät, pahat ja rahat Hyvät, pahat ja rahat
Parhaat festarit ikinä! Parhaat festarit ikinä!
hello, this is a cat hello, this is a cat
Katsotaan taas vierestä, kun iso maa käy pienen kimppuun kohta Katsotaan taas vierestä, kun iso maa käy pienen kimppuun kohta
Ellie Goulding Ellie Goulding
tissie välii tissie välii
game over >:3 game over >:3
Onnen maksimointi käänteispsykologialla Onnen maksimointi käänteispsykologialla
 1 349 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 29.04.2022 16:29:26
[ + 19 | ]
👑 Plussatuin 29.04.2022.

Pizzaperjantai

[64037] [omatekema.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
omatekema.jpg

pizza

(167)  · 

omatekemä

 · 

oma tekemä

 · 

nam

(7)
29.04.2022 16:30:25 | 17:28:41
#567071 [+8] Piilota Suosittele

Oma tekemä. En osannut päättää täytteitä, joten pistin kaiken mistä pidän:
- Jalapeno
- Oliivi
- Herkkusieni
- Katkarapu
- Aurinkokuivattu tomaatti
- Vuohenjuusto
- Valkosipuli

29.04.2022 20:18:02
#567128 [+1] Piilota Suosittele

>>567104 Oliivi on just parasta ;___;

Ootko edes maistanut "oikeita", kypsiä oliiveita, vaan ainoastaan niitä vihreitä (tai mustiksi värjättyjä), puoliraakoina säilöttyjä?

>>567118

Kieltämättä seitsemän täytettä alkaa olla jo aika paljon. Mutta hyvää tuli silti :3

30.04.2022 17:40:07
#567401 [+-] Piilota Suosittele

>>567215 o,o wot? en tajunnu.. siis ei sillä, että valittaisin kummastakaan.. loppujenlopuksi, vaikken tätä varmaksi tiedäkkään, uskon vahvasti että joka täytteelle on oma pitsansa.. ananas toimii itsellä julia pitsassa tai amerikanossa parhaiten, ja kebu omassa paikallisen nimikko pitsassa jossa on; sibale,kebu,aurajuusto,tatti ja se speshul soosi missei ole mitään epäilyttävää, täsmentäen kaikille teille näsäviisaille rasisteille..

30.04.2022 20:33:56
#567437 [+1] Piilota Suosittele

Itellä taas ainoo, minkä vaihtaisin on vuohenjuusto, tosin en sitäkään sylkisi, jos olisi omassa. Herkullisen näköinen!

01.05.2022 10:57:31 | 10:57:43
#567577 [+-] Piilota Suosittele

>>567416 aaaaaaaaaaa... no tuo selittää.. tosin tuo on siitä vähän huono argumentti, että uskon vahvasti, että valtaosa ihmisistä jotka ajattelevat, että "ananas ei kuulu pitsaan", ovat tätä mieltä koska eivät pidä ananksen mausta, eivätkä niinkään sen takia, että olisivat fanaattisia italialaisen kulttuurin puollustajia ja puhdistajia.. :D

[ 19 viestiä | ]