Hong Kong Hong Kong
Dr Pepper Dr Pepper
Kissakuvia Kissakuvia
Räjähti Räjähti
et ole lepakko nainen et ole lepakko nainen
Repost: Räme-hetero Repost: Räme-hetero
Kaarle hyväksyy Kaarle hyväksyy
Keppihevonen! Keppihevonen!
There's a new bacon in town There's a new bacon in town
Double fail Double fail
Aijaijaijaij Aijaijaijaij
Osui höpönappulaan Osui höpönappulaan
Käsin piirretyt tissit Käsin piirretyt tissit
Destiny 2 Destiny 2
Tulepas nyt sieltä :p Tulepas nyt sieltä :p
Missäs sitä ollaan oltu? Missäs sitä ollaan oltu?
Runt of the litter Runt of the litter
Steriilisaatio. Steriilisaatio.
serkku pulassa serkku pulassa
20 vuotta sitten 20 vuotta sitten
1st World Cat Problems 1st World Cat Problems
Elukoita 2 Elukoita 2
varma voittaja varma voittaja
Mielisairasta Mielisairasta
 808 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.03.2022 19:38:05
[ + 3 | ]

Burger

[63133] [burger.jpg] [0.06 MB] [765x740] [] []
burger.jpg

28.03.2022 19:56:07
#559061 [+2] Piilota Suosittele

Laadukkaat burgerit syödään siististi lautaselta haarukalla ja veitsellä. Jos jotain valahtaa pullasta yli, haarukka tuo sen lautaselta suuhun kiltisti.

28.03.2022 20:03:11
#559067 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Itse leikkaan kerran keskeltä lahtia, niistä tulee just sopivan kokoset. Tietenkin rakenne on helvetin tarkka juttu tässä. mutta varsinkin itse kun teen hampparit nin vaadin itseltäni juuri tätä:

28.03.2022 21:08:11 | 21:08:31
#559085 [+1] Piilota Suosittele

>>559070
Olen hieronu siihen saucee päälle. Siksi ne näyttää tolta. Kasslerista en oo ihan 100 varma, sen verta aikaa tosta keissistä. Saattaa olla.

29.03.2022 01:26:32
#559127 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten syön hampurilaiset kerroksittain. Eka kansi, sitten salaatit, majo ja liha ja sitä rataa kunnes lopulta on jälellä enää pohjaleipä. Kaveri on jo kohta 30 vuotta ihmetelly mun tyyliä, mutta se onki vähän erilainen ku me normaalit.

29.03.2022 12:40:27
#559211 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Voi nyt yhden vitun kerran. Jos joutuu käyttään työkaluja ei kyse ole enään burgerista. Sen koko homman alkuperäinen idea oli, että löydään leivät päälle niin sen pihvin voi syödä käsin. Ja hambuger alkujaan viittaakin pelkästään siihen pihviin.

[ 7 viestiä | ]