Hutisalo valehtelee kirkkain silmin Hutisalo valehtelee kirkkain silmin
kiista kiista
Tintti Tintti
läts läts :3 läts läts :3
stav wavs stav wavs
VMP + vitsi VMP + vitsi
Rasismia? Rasismia?
Sorto Sorto
gigidigoo gigidigoo
Velhoarvot Velhoarvot
Että mitenkä se oli? Että mitenkä se oli?
avustaja :3 avustaja :3
Repomies Repomies
sillä välin meksikossa sillä välin meksikossa
Tuc himo Tuc himo
uuno turhapuro uuno turhapuro
Perfektionistin härnäystä Perfektionistin härnäystä
Allahu akbaaaa *pummm* Allahu akbaaaa *pummm*
Mit vit Mit vit
En tiä, ehkä? En tiä, ehkä?
Koronapsykoosi Koronapsykoosi
Wc4 announcement Wc4 announcement
hyvä biitti hyvä biitti
nyt on aika harjata nyt on aika harjata
 808 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.03.2022 19:38:05
[ + 3 | ]

Burger

[63133] [burger.jpg] [0.06 MB] [765x740] [] []
burger.jpg

28.03.2022 19:56:07
#559061 [+2] Piilota Suosittele

Laadukkaat burgerit syödään siististi lautaselta haarukalla ja veitsellä. Jos jotain valahtaa pullasta yli, haarukka tuo sen lautaselta suuhun kiltisti.

28.03.2022 20:03:11
#559067 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Itse leikkaan kerran keskeltä lahtia, niistä tulee just sopivan kokoset. Tietenkin rakenne on helvetin tarkka juttu tässä. mutta varsinkin itse kun teen hampparit nin vaadin itseltäni juuri tätä:

28.03.2022 21:08:11 | 21:08:31
#559085 [+1] Piilota Suosittele

>>559070
Olen hieronu siihen saucee päälle. Siksi ne näyttää tolta. Kasslerista en oo ihan 100 varma, sen verta aikaa tosta keissistä. Saattaa olla.

29.03.2022 01:26:32
#559127 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten syön hampurilaiset kerroksittain. Eka kansi, sitten salaatit, majo ja liha ja sitä rataa kunnes lopulta on jälellä enää pohjaleipä. Kaveri on jo kohta 30 vuotta ihmetelly mun tyyliä, mutta se onki vähän erilainen ku me normaalit.

29.03.2022 12:40:27
#559211 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Voi nyt yhden vitun kerran. Jos joutuu käyttään työkaluja ei kyse ole enään burgerista. Sen koko homman alkuperäinen idea oli, että löydään leivät päälle niin sen pihvin voi syödä käsin. Ja hambuger alkujaan viittaakin pelkästään siihen pihviin.

[ 7 viestiä | ]