Nyt loppuu se älämölö Nyt loppuu se älämölö
Pakko adoptointi Pakko adoptointi
Koira pilaa kaiken Koira pilaa kaiken
Mies julkisissa Mies julkisissa
sonic sonic
Juhannusmättöjä Juhannusmättöjä
Lidl apustajat Lidl apustajat
Börheä nainen Börheä nainen
Nahkarukkaset Nahkarukkaset
Ransun miete Ransun miete
Hapsin lelu Hapsin lelu
Urho Kekkonen vastaa kommentteihin ! Urho Kekkonen vastaa kommentteihin !
Perus Lghdtv Perus Lghdtv
Kääbik Kääbik
Näin ne aamut mulla tuppaa menemään Näin ne aamut mulla tuppaa menemään
Juustopekonipulla Juustopekonipulla
Isojen tytyjen paras puoli Isojen tytyjen paras puoli
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Kikkaili Kikkaili
turkkilais apu turkkilais apu
Nälkäinen lokki Nälkäinen lokki
Miettikääpä sitä Miettikääpä sitä
Hipit Hipit
Hinkata ruohoa Hinkata ruohoa
 825 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 17.03.2022 02:15:09
[ + 1 | ]

Pravda harashoo USSR

[62756] [tiedosto.jpg] [0.23 MB] [1080x1196] [] []
tiedosto.jpg

yle

(122)  · 

kommunismi

(64)
17.03.2022 03:43:08 | 04:05:02
#556415 [+1] Piilota Suosittele

Vuokraa porakone. 30 eur/päivä. Tarvitset viikon sitä porakonetta. yep
Vuokraan nojapyörän hintaan 40 eur/päivä. Ei kiitos. Peräkärry perään 40 euroa per päivä. Ei kiitos.

17.03.2022 10:27:22
#556439 [+-] Piilota Suosittele

>>556415
Täähä se. Jotain asioita on hyvä vuokraa ja joitain hyvä omitstaa kuten vaikka pyörä. Vaikka pyörän sais 1€/pv niin mun 400€ perus hyvä fillari ois maksanu ittensä takasi jo vaikka laskettas korjaukset + rikkoutuneet kumit mukaan. Korjauksiin menny ehkä toiset 400€ mutta ollu toi fillari jonku 5v+ tms?

17.03.2022 11:06:23 | 11:07:55
#556442 [+-] Piilota Suosittele

>>556439

Noh, sanotaan, että tarvitset 3-4 laitetta työstäessäsi jotain. Vuokraa ne kaikki hintaan 30 eur/kpl per päivä. 0,5 eur per päivä jos sais vaikka nojapyörän niin sittne olisi toinen juttu. Nykyisillä vuokrahinnoilla ei ole mitään järkeä vuokrata työkalua. Hauskinta oli, kun 15 vuotta sitten (noin) kaverini isä tarvitsi henkilönostinta (Dino 175). Sen vuokraaminen viikoksi olisi maksanut 3000 euroa. Noh, katseli kauppapaikkoja ja osti itselleen 3000 eurolla samaisen henkilönostimen. Vuokraa sitä nyt 100 päivä / käyttö tarkoitus.

17.03.2022 19:55:57
#556505 [+-] Piilota Suosittele

Kommarit voisivat jakaa. Mutta kun kommari vain on toisen taskulla.

Kunnon kapitalistina ostan ja omistan & käytän silloin kun itse haluan ja niin paljon kuin haluan.

17.03.2022 20:01:30
#556507 [+-] Piilota Suosittele

Jonkunhan pitää omistaa se jokin jonka voi sitten vaikka vuokrata. Kommunismissa ihmisen ei tulisi omistaa mitään, mutta keneltä helvetissä sitä sitten vuokraa edes, big brother?

[ 6 viestiä | ]