Ahmatti Ahmatti
Venäläinen kuski saksalainen kone Venäläinen kuski saksalainen kone
Pyöräilessä tulee... Pyöräilessä tulee...
Oispa kriti Oispa kriti
Tyhmyri Tyhmyri
I did naaht I did naaht
Sipilän juhlat Sipilän juhlat
Tulta munille Tulta munille
Timppa lähtee Timppa lähtee
Nintendo of America Nintendo of America
Nukkumatti kusipää homo Nukkumatti kusipää homo
Kelaus aika Kelaus aika
Ei helvetti Ei helvetti
otan sielusi otan sielusi
tarja sinä rakas tarja sinä rakas
Homo rullaluistimilla Homo rullaluistimilla
Tuli vapaa Tuli vapaa
Jos elämäm_koulu olisi anime Jos elämäm_koulu olisi anime
jean mitchel eh jean mitchel eh
Turha keksintö Turha keksintö
Pannukakku :) Pannukakku :)
Hylkiö Hylkiö
Ennen oli kaikki paremmin Ennen oli kaikki paremmin
Sormeilua Sormeilua
 828 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 09.03.2022 19:56:41
[ + 2 - | ]

Espanjassa tänään.

[62537] [20220309_185547.jpg] [0.05 MB] [509x480] [] []
20220309_185547.jpg

apupaketti

 · 

polttoaine

(15)  · 

hinta

(35)
10.03.2022 02:26:40
#553921 [+-] Piilota Suosittele

Tännään näky olevan Shellillä 95:n 2,2 jotakin. Pittää kattua kesän kynnyksellä, että laittasko auton vaan seisontaan. Ei tässä oo saatana mittään järkeä. Lähikaupassa koiranmuonapaketin hintaki oli pompsahtanu eurolla edellisestä kerrasta parin viikon takaa. Vuos sitte neljä hampurilaista makso 2 euroa. Sitten nousi 2,2 euroon ja muutama kuukaus sitten 2,4. En yhtään ihmettele vaikka parin viikon päästä ois jo 3 euroa. Lenkin hintahan on jo muutenki noussu pariin/5 euroon. Vittuillessani kävin kattoon kahvin hintoja ja ne oli 6-8 euroa. Ei saatanan saatana.

[ 7 viestiä | ]