mews :3 mews :3
In soviet union, fish eats you In soviet union, fish eats you
Videokokoelma Videokokoelma
kissan salaisuus kissan salaisuus
LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip
Me too? Me too?
Gamer Eats a lot of Fast Food... Gamer Eats a lot of Fast Food...
Harakiri (1962) - Duel (HD) Harakiri (1962) - Duel (HD)
Mies synnyttää Mies synnyttää
YMCA - Trump Edition YMCA - Trump Edition
Repoveden luonnonpuisto Repoveden luonnonpuisto
Nazcan 2000-vuotias börh Nazcan 2000-vuotias börh
Demon City Shinjuku (Final Fight) Demon City Shinjuku (Final Fight)
Enkeliviesti 04 2018 Enkeliviesti 04 2018
Testi Testi
Weird Al - Luolastolainen Weird Al - Luolastolainen
Munia Munia
Ihana nainen Ihana nainen
digimummulle koronamaski digimummulle koronamaski
pitää huilata välillä :3 pitää huilata välillä :3
pyyttoni pyyttoni
Kissakoelma nummero börh Kissakoelma nummero börh
Blyat Blyat
Psyyke facereveal Psyyke facereveal
 935 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.98 MB, 1 tiedosto, 24.02.2022 01:01:24
[ + 5 - | ]

muista ottaa

[62057] [ketipinor.png] [2.98 MB] [1080x1440] [] []
ketipinor.png

ketipinor

 · 

roope ankka

(26)
24.02.2022 03:44:14
#549895 [+1] Piilota Suosittele

En tajua miten kukaan sais mitään kiksejä ketipinorista. Tosin yks hintti tuttu sano ottaneensa sitä vissiin sen 25 mg ja huuti seuraavan päivän hoosiannaa. Ite vedin siihen aikaan 300 mg eikä tuntunu missään. Toisaalta kerran pöllin faijalta jonku napin ja en uskaltanu ajaa seuraavana päivänä autoa ku heitti niin pahasti päässä vaikka se söi sitä jatkuvalla syötöllä.

24.02.2022 10:06:30 | 10:07:01
#549958 [+-] Piilota Suosittele

Kavereille ja emännälle määrätty saman tapasia ku Mirzapin kuulemma hirveetä paskaa... ohjeet et ota puolikkaasta puolikas eli 1/4 osa... ei saa kuulemma millään nii pieniksi ja puolikkaan ku ottaa ni seuraavana päivänä meinaa ollenkaa herätä...

24.02.2022 10:09:04
#549959 [+-] Piilota Suosittele

Naapuri hörhö vetelee mirzojaki huvikseen kaljan kanssa ja pärisee niillä... en ees tiiä miten se onnistuu vai esittääkö tuo...

24.02.2022 12:31:13
#549985 [+-] Piilota Suosittele

>>549928
No vittu vetäny sitä varmaan viimeset kymmenen vuotta. Se on kato nääs sillehesti, että kaikille ei kaikki sovi. Kuten mää kerran kerran vänkäsin, että Imovane pistää iltasin automaagille niin tohtori keksi kirjottaa paketin Tenokseja tai jottain semmosia. Ottiin yhen ja itkin koko seuraavan yön ku päässä heitti ja halus vaan kuolla, mutta ajatukset aivoissa nousi vuoren rinnettä ylös ja irvisteli sieltä. Se riitti sitä myrkkyä. Mitä nyt googlailin sillon aikonaan niin kuulemma nistiperkeleet saattaa vetää niitä molemmin kourin ja muut napit vielä päälle.

>>549958
Söin Mirtazapiinia pitkän aikaa. Lopulta ei enää tehonnu. Sehän se nuissa nuppilääkkeissä on vittumaista, että koskaan ei tiiä miten ne vaikuttaa kenellekki ja siksi tullee niitä hutikuteja aina välillä. Oon syöny ties kuinka kauan tätä ketipinor+escitalopram+melatonin+verenpainelääke komboa ja hengissä ollaan vieläki, monen tutunki ihmetykseksi.

01.06.2025 00:08:06
#700771 [+-] Piilota Suosittele

>>549895
Ei ne anna sulle lääkkeitä joista olisi vähiten haittaa, ketipinoria ne nostaa mielellään kun sitä ei voi käyttää juhlimiseen sitten millään (jotkut kuulemma voi 🥴), ja pameja en käytä alkoholin kanssa, mitään tolkkua jos kerran alkoholia on.

01.06.2025 01:11:15
#700795 [+-] Piilota Suosittele

>>700771
Söin kolmeasataa iltaisin, mutta pudotin sen testiksi kahteensataan. Toimii edelleen ja harvoina kirkkaina hetkinä muistaakin, että tää kaikki ei oo pelkkää unta.

[ 12 viestiä | ]