Digimummo kaupassa 2 Digimummo kaupassa 2
Kissa pistää paikat uusiks Kissa pistää paikat uusiks
Peppua kutittaa Peppua kutittaa
Välimerellinen ilmasto :D Välimerellinen ilmasto :D
Elmeri saatana Elmeri saatana
Täti pähkinä Täti pähkinä
pläts pläts
Lintu puolustaa muniansa Lintu puolustaa muniansa
wokkikanahässäkkä wokkikanahässäkkä
Valinnan paikka Valinnan paikka
lentohärveli lentohärveli
Mato tulee, oletko valmis? Mato tulee, oletko valmis?
Äärim oikeisto Äärim oikeisto
Skuutmani roadilla Skuutmani roadilla
Suomi soturi Suomi soturi
Oon tämmönen kissa Oon tämmönen kissa
Teletappituokio, teletappituokio... Teletappituokio, teletappituokio...
saarineekereiden alasajo saarineekereiden alasajo
great ideas great ideas
Heimo pelailee kaverin kanssa Heimo pelailee kaverin kanssa
Kohti Auringonlaskua Kohti Auringonlaskua
Securitaksen peruskurssi Securitaksen peruskurssi
Rouva presidentti Rouva presidentti
SetäMies ja olut SetäMies ja olut
 925 näyttökertaa, 18 viestiä, 4.17 MB, 1 tiedosto, 22.02.2022 07:17:11
[ + 6 | ]

Juuh elikkäs, aamupala

[61947] [tiedosto.jpg] [4.17 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto.jpg

pizza

(167)  · 

kebab

(59)  · 

riisi

(21)  · 

ranskalaiset

(18)  · 

ruoka

(403)
23.02.2022 00:07:54 | 00:08:16
#549571 [+1] Piilota Suosittele

>>549350
>>549460

Aikanaan noin 15 vuotta sitten itse törmäsin tällaiseen ulkomailla fiinissä italialaispaikassa (tosin maa oli Liettua, ei Italia).
Ihmettelin, että mitkäs parit dippikulhot tämän pizzan kanssa tuli ja että ihan oikeastiko tässä aletaan pizzaan kastiketta kaatamaan / pizzaa dippaamaan. Kokeilin ja se oli menoa sitten. Siihen asti olin vain chilikastikkeita jne. pizzaan laittanut.

23.02.2022 08:37:51 | 08:41:41
#549641 [+-] Piilota Suosittele

>>549337
Tuo yksi mesta tekee kaiken rahansa myymällä känni-/krapularuokaa. Ei ole päivällä auki ollenkaan. Ihan fiksu konsepti ja saavat sanottua, että yökuljetuksesta lisämaksua. Mutta noi safkat kyllä tilasin jo ennen viittä, en vaan heti kuvaa postannu.

23.02.2022 09:06:53
#549647 [+1] Piilota Suosittele

>>549641
Hieno konsepti.
Ollaan poikain kanssa myös mietitty miksi ruokakaupat ei myy "krapulapussia"?
Siis valmis kassi, jossa on kaikki mitä darraan tarvitset. Rasvaista mättöä ja pari lonkeroa. 40€
Varmasti menisi kaupaksi vaikka kotiinkuljetuksella.

[ 18 viestiä | ]