jou kiitti vinkist brah :DDD jou kiitti vinkist brah :DDD
leirielämää leirielämää
nainen kellariin :D nainen kellariin :D
kauppamiehiä kauppamiehiä
Terminator Terminator
Ruma Nisti Ruma Nisti
mun täytyy postaa mun täytyy postaa
Suklaata Suklaata
Mun rottamobiili Mun rottamobiili
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
ihana nainen ihana nainen
Homo Homo
Teki asun Teki asun
Jenkkilä Jenkkilä
jekutti itseänsä jekutti itseänsä
purrhea pörinä purrhea pörinä
tyty-yden vanhemmilla syömäs tyty-yden vanhemmilla syömäs
pehmeä pehmeä
Joukossa yksi ainakin joka tietää miten saadaan edut irti Joukossa yksi ainakin joka tietää miten saadaan edut irti
Vitsi Vitsi
SHITPOSTING MUST GO ON SHITPOSTING MUST GO ON
Copycats Copycats
mennäänkö panemaan mennäänkö panemaan
Ihana nainen Ihana nainen
 686 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 07.02.2022 18:41:30
[ + 1 | ]

Muistakaa mitä kokkarit ovat.

[61522] [Screenshot_20220207-174008_Twitter.jpg] [0.3 MB] [1080x1532] [] []
Screenshot_20220207-174008_Twitter.jpg

vihreiden talousosasto

07.02.2022 18:44:55
#546085 [+1] Piilota Suosittele

Se on ilmastohuijaus jonka varjolla globalistit tuovat transhumanistista superhallintajärjestelmäänsä. Sen lopullinen tavoite on että koko liikenne on itsestäänohjautuva.

07.02.2022 18:58:21 | 19:01:52
#546089 [+-] Piilota Suosittele

koska tietävät että ilmastoasioihin panostaminen tulee tuottaa rahaa tulevaisuudessa osaavat ajatella asioita enemmän kuin omaa nenänvarttaan pidemmälle tosin kun persut

07.02.2022 18:58:27
#546090 [+6] Piilota Suosittele

Toivottavasti ne wannabeporvarit, eli sekoomusta äänestävät pienituloiset hängärit kärsii eniten tästä Suomen tolkuttomasta ilmastopolitiikasta.

Vituttaa saatanan tuo hallitus ja sen kieroilu. Ensin kiljutaan median avustuksella että aluevaalit ei liity bensan hintaan, että persujen vaaliohjelma keskittyy väärään asiaan. Niin, persujen vaaliohjelmassa ei minun käsityksen mukaan sanottu mitään polttoaineen hinnasta, se oli Peltokankaan oma vaalimainos.
Ja sitten ku vaalit oli ohi, ensimmäisenä Harakka ilmottaa uusista polttoaineen hintaa nostavista päätöksistä ja mediassaki muistetaan nyt mainita, että se polttoaineen hinnannostajiin liittyvä mainosvideo oli tosiaan Peltokankaan omaa kampanjaa, ei persujen. Tämmösen silmäänkusemisen jälkeen on turha itkeä, jos kansalaisten luottamus poliitikoihin ja mediaan laskee.

[ 4 viestiä | ]