Heimosenkeimo bongattu Heimosenkeimo bongattu
Pariutumistanssi Pariutumistanssi
Niih Niih
Avaruus apu Avaruus apu
Kuntoilua Kuntoilua
En ollut nähnyt tätä jaksoa En ollut nähnyt tätä jaksoa
Ei saatana Ei saatana
Mä haluun asuu yläkerrassa Mä haluun asuu yläkerrassa
ylilauta ylilauta
Mynttisen vappu Mynttisen vappu
Makkara Makkara
Satisfaction Satisfaction
Päivällinen Päivällinen
Kääk Kääk
pojat haudattu pojat haudattu
tallo maasturin tallo maasturin
Poltti jointin Poltti jointin
Maanantai Maanantai
Oon tää jujutsu Oon tää jujutsu
Kosketelkaa itteänne Kosketelkaa itteänne
Venäjällä tapahtuu Venäjällä tapahtuu
Valloittajat saapuvat uudelle maalle Valloittajat saapuvat uudelle maalle
Young man! I am a lady!! A naughty one. Young man! I am a lady!! A naughty one.
raju äijä intiasta raju äijä intiasta
 852 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 25.01.2022 14:07:39
[ + 5 | ]

Apache pikkujoulut 1998

[61030] [pikkujoulut98_4.jpg] [0.04 MB] [379x571] [] []
pikkujoulut98_4.jpg

amiga

(9)  · 

c64

 · 

commodore

(7)  · 

pikkujoulu

 · 

1998

25.01.2022 14:42:45
#542795 [+3] Piilota Suosittele

Kultaa etten sanoisi vaikka en itse olekkaan kyseisessä tilaisuudessa ollut mukana mutta vastaavassa kyllä joten voin sanoa että on arvokas tapahtuma.

25.01.2022 23:52:44 | 19:32:07
#542881 [+1] Piilota Suosittele

>>542870

"She ollah shiellä allah!"

Toisella kuusnepa, toisella aurajuusto.

Nimittäin vuonna '98 eräs työkaveri otti lähipizzeriassa useamman täytteen pizzan ja alkoi rähjäämään, kun aurajuustoa ei (hänen mielestään) näkynyt. Siihen sitten paikan omistaja kiukkuisena "she ollah shiellä allah!"

26.01.2022 11:50:40 | 11:52:14
#542927 [+-] Piilota Suosittele

>>542925

Nelitonninen Amigani tuossa. Maksoi 15.000 markkaa. Sitä sitten laajentelin aina kun töissä kävin. Kallista ja mieltärauhoittavaa kun ostaa kolmen tuhannen markan näytönohjaimen, tuhannen markan äänikortin sekä 6500 tuhatta markkaa maksavan turbokortin. Sekä perään scsi-levyjä sun muita vermeitä. Se oli laatuaikaa se. naureskelin Puuceen- toimimattomuudelle. Joka vitun vaiheessa kiukutteli kun katselin porukoiden toimia.

Amigan videoeditointijärjestelmä maksoi tuohon aikaan joku 200 000 markkaa. Tuolla rahalla ammattivermeitä ei edes katseltu. Moni muutti mielensä kun näki Amigoiden kyvyt videotuotannossa. Ei oltu kuultukaan tietokoneella tapahtuvista editoinneista. Amigalle kehitetty Video Toaster oli vitun loistava laite.

Amigat olivat myös ahkerassa käytössä NASA:lla. Laskivat paljon lentoratadataa. PC:lle ei tuohon aikaan annettu mitään niin monimutkaista jos sillä on vaara kaatua.

26.01.2022 19:12:56
#542948 [+1] Piilota Suosittele

>>542927

Oma kosketus koneisiin alko serkkujen Amiga 500:lla ja sittemin rikkaammat perheet hommas 386 penoja, joilla kaikki kylän killit pelas vuoroissa. Meillä tuo eka kone oli Pohjanmaan Mikron Pena MMX 200Mhz, ja kikan kovo, muistin määrää en muista. Mukana oli kajarit, 15" näyttö, hiiri sekä näppis, hintaa tolla paketilla oli 16 500 Mk.

2003 rakentelin ekan oman koneen AMD alustalle ja siitä eteenpäin onkin ollu elämä alamäkeä.

[ 12 viestiä | ]