Rehellinen mainos Rehellinen mainos
Nimet hyvään muotoon Nimet hyvään muotoon
Elämämkolu Elämämkolu
Itsekkäät naapurit Itsekkäät naapurit
Freddie Barkury Freddie Barkury
Katti kaipaa huomiota Katti kaipaa huomiota
Kissa kuva Kissa kuva
Herraskainen apu Herraskainen apu
Bigbrother Bigbrother
Robotti ei päässyt taidekouluun Robotti ei päässyt taidekouluun
Linnan juhlat Linnan juhlat
Miehisyyden huipentuma Miehisyyden huipentuma
Maanantai Maanantai
syrjintää vain suomalaisille syrjintää vain suomalaisille
Yes Yes
valupertti mites se noin? valupertti mites se noin?
Ihqraxu tsykolortto Ihqraxu tsykolortto
Li Andersson Li Andersson
Lapiolla kaivetaan! Lapiolla kaivetaan!
ammunko hä ammunko hä
Karhu räplää muniaan Karhu räplää muniaan
Ihana nainen Ihana nainen
Saksalainen rukoustuokio Saksalainen rukoustuokio
Hämähäkin taistelu Hämähäkin taistelu
 856 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 19.01.2022 11:56:46
[ + 2 - | ]

Kuumemittari

[60781] [20220118_091027.jpg] [0.09 MB] [709x765] [] []
20220118_091027.jpg

19.01.2022 12:09:06
#540601 [+2] Piilota Suosittele

Nyt kun on uudesti kohta tuleva, niin koronaa saa levittää passilla, mutta ei passittomana. Myöskään et saa terveenä liikkua.

19.01.2022 12:35:55
#540609 [+1] Piilota Suosittele

Eilen ostin kaksi oireettoman kotitestiä rouvalle ja itselle. Voidaan turvata riskiryhmään kuuluvat vanhempani kun suunnitellaan kyläilyä.

19.01.2022 13:45:57
#540617 [+-] Piilota Suosittele

>>540615

En minä tuosta nolostu. Hauskinta tässä on se, ettei rokote auta pätkän vertaa. Nyt jo sairaaloissa kahdesti rokotettuja paljon. Kolmatta rokotetta ei suositella.

19.01.2022 14:13:12
#540619 [+3] Piilota Suosittele

>>540611
Jos testi näyttää negatiivista voi kyläillä, jos positiivista niin ei voi kyläillä. Äärimmäisen yksinkertaista. En aio jättää vanhempiani yksin, enkä myöskään ottaa riskiä että tartutan tietämättäni korona tai jopa aiheutan kuoleman.

20.01.2022 05:34:37
#540965 [+-] Piilota Suosittele

Eikö se normaali ruumiinlämpö ole juurikin 37 astetta? Miksi kuumemittarin tarvitsisi näyttää yhtään vähempää? Sitten vasta kun on 38 niin voi sanoa, että on kuumetta.

[ 14 viestiä | ]