Meidän pitää mennä syvemälle Meidän pitää mennä syvemälle
Sattumanvarainen Sattumanvarainen
Aika menee nopeesti Aika menee nopeesti
Dee n Dee Dee n Dee
Tässä on "viaton poistuminen" tanssini Tässä on "viaton poistuminen" tanssini
Trying To Find A Doctor at an Anti Vaccine Rally Trying To Find A Doctor at an Anti Vaccine Rally
Se loppui ennen kuin se alkoi Se loppui ennen kuin se alkoi
Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2 Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2
Kebabhuumoria 1-6 (Realisti) Kebabhuumoria 1-6 (Realisti)
Aina Aina
Yöäh Yöäh
Aikamatkaaja Aikamatkaaja
Kentsun kanssa leikkejä ;) Kentsun kanssa leikkejä ;)
Näin menetät malttisi Näin menetät malttisi
kuokka kylässä kuokka kylässä
Auto pelien Dark Souls Auto pelien Dark Souls
More human than human cats :3 More human than human cats :3
Eh-type Eh-type
360p - 1080p 360p - 1080p
Tarjoon 2 ref Tarjoon 2 ref
Rapu Rapu
Kokoomus Kokoomus
Vaadimme Vaadimme
yök yök
 727 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 13.01.2022 15:58:46
[ + 0 | ]

Koronarokotus

[60590] [Screenshot_20220113-145538.png] [0.47 MB] [830x799] [] []
Screenshot_20220113-145538.png

korona

(299)  · 

rokotus

(16)  · 

rajatiede

13.01.2022 17:00:47
#538980 [+-] Piilota Suosittele

>>538969
En viitti kysyä ku se vetäisi kumminkin herneen nenään ja blokkais mut.
Liian huvittavaa matskua et lopettais 'tilauksen', kattellu tässä jo yli vuoden ku psykoosi muuttuu pikkuhiljaa akuutimmaksi.
(Tietysti paras olis ku toi pääsisi hoitoon mutta siinä on ihan järkisyyt miksi pakkohoitoon määrääminen on niin vaikeeta, jokainen joka muistaa tai tietää irtolaislain ymmärtää miksi.)

15.01.2022 15:24:16
#539618 [+-] Piilota Suosittele

Kannattaisi kenties tutustua edes ihan ihmisen fysiologian ja biologian perusteisiin ennen kuin alkaa nettiin kirjoittelemaan, toki en epäile etteikö jossain tokentube tms paikassa uppoaisi kuin häkä

15.01.2022 21:09:40
#539692 [+-] Piilota Suosittele

>>539618
Siis kyseinen kirjoittajahan katsos tietää kaiken mitä tiedettävissä on niin fysiologiasta, mykologiasta kuin virologiastakin yliaistillisen herkkyytensä lisäksi.
Jos on jotain hyvää läppää niin voin copypastata, se yleensä vastaa kyllä kunhan ei ala perseilemään(eli vetoamaan koululääketieteeseen tai väittämään että se on väärässä.

[ 4 viestiä | ]