Kunnollista aikaa Kunnollista aikaa
Järkyttynyt isäpuoli päättää porata tytärpuolta Järkyttynyt isäpuoli päättää porata tytärpuolta
linking_park.exe linking_park.exe
Peppu Peppu
toosa toosa
intialainen huvipuisto intialainen huvipuisto
namupala namupala
Mikä on juuri sinun lempi juomasi? Mikä on juuri sinun lempi juomasi?
Dog Manwhore Dog Manwhore
suora kutonen suora kutonen
Venekisat etelästä. Venekisat etelästä.
mitäs oikein tuolla tapahtuu mitäs oikein tuolla tapahtuu
Tankillinen löpöä Tankillinen löpöä
flop tsshhh flop tsshhh
MEEEEEEEEEEEEE MEEEEEEEEEEEEE
hyvää pääsiäistä hyvää pääsiäistä
miksi kukaan valehtelisi internetissä miksi kukaan valehtelisi internetissä
Simpa Simpa
JÄTÄ JÄMÄT HEEEEEEEEEEEI JÄTÄ JÄMÄT HEEEEEEEEEEEI
matala profiili matala profiili
Milla-Makian Salainen Suunnitelma Milla-Makian Salainen Suunnitelma
peisetti peisetti
intia intia
minibörh minibörh
 801 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 09.01.2022 07:39:55
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 09.01.2022.

Suomea, suomea...

[60452] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [720x404] [] []
tiedosto.jpg

ruokajono

09.01.2022 14:05:59
#537568 [+2] Piilota Suosittele

Niimpä. Tuli nähtyä somaliperheillä paljon EU-ruoka-apu kasseja. Oli 10-20 kilon riisisäkkejä, oli ruokasäkkejä monen muotoista. Ei mitään samaa kamaa mitä suomalainen jonottaa. Suoraan EU-toimituksista. Suomalaisella muuttajalla näitä säkkejä en ole nähnyt yhden yhtä. Siitä syystä ettei suomalaiselle niitä anneta. Suomalaisen kuuluu jonottaa kilometrijonossa. Pääosin kauppojen lahjoituksina saaduista vanhentuvista tuotteista.

Se on hauskaa miten ovat sosiaalimuutot kääntyneet päinvastaiseen suuntaan. Juurikaan syntyperäistä suomalaista ei enää muuteta, vaan sosiaalimuutto tapahtuu vain ulkomailta tulleille ihmisille. Samassa suhteessa ovat esim. ulkomailta muuttaneet muut perheet, kuten saksalaiset. Heille tukijärjestelmä on yhtä ankara kuin syntyperäiselle suomalaiselle perheelle. Näitä perheitä olen myös muuttanut kymmeniä, mutta en läheskään niin paljon kuin somaleita. Tai sanotaan näin, että itämaan tietäjien puolelta tulleita.

09.01.2022 15:59:12
#537650 [+-] Piilota Suosittele

Kävelin yksi päivä paikallisen ruoka-avun ohitte, niin siellä jonotti jotain 5-6 neekeriä ja puheesta päätellen ryssiä joitain kappaleita

[ 5 viestiä | ]