Itse kuvamateriaali ei kerro mitään, savua, jotain muurahaisia siellä täällä seisoksii ja liikkuvat rauhallisesti, äänimaailma on kuin uudelta vuodelta voihkimista ja huokailua lukuunottamatta..
>>537389 Tehhään joku kerräys, että saadaa femmarit ja antifantit lähetettyä vaikka tuonne osottamaan mieltään. Tulis yhellä tykistökeskityksellä maailmasta heti kerrasta parempi.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Mahdollista vain suomessa
Sodan jälkeen
Hyvää itsepäisyyspäivän aattoa
Gondola kipinässä
Donk
plöts!
Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar
Kurskin timelapse
Ryssien AT hyppymiina
russians get new reinforces
Venäläiset kertovat pitäisikö Ukrainan sota lopettaa