Ihana nainen! Ihana nainen!
Tasa-arvo postimerkit Tasa-arvo postimerkit
hampurilainen hampurilainen
Junes Lokka Junes Lokka
Äänestä Persuja! Äänestä Persuja!
Sillä lailla!3 Sillä lailla!3
Toimii (joskus) Toimii (joskus)
Muistaa vitusti väärin koska 15 pulloa olisi vielä uskottava Muistaa vitusti väärin koska 15 pulloa olisi vielä uskottava
Perus SS Perus SS
marika marika
Yhyyyy Yhyyyy
Sea urchins Sea urchins
Motivaatiota veronmaksuun! Motivaatiota veronmaksuun!
tuura tuura
Politiikkanappula osa 777 Politiikkanappula osa 777
Kuntavaali-info persuille Kuntavaali-info persuille
terminaattori terminaattori
siuntion huligaanit siuntion huligaanit
Auuuui... Auuuui...
kantasuomalaisilla miehillä ei olekkaan tällaista ;D ;D kantasuomalaisilla miehillä ei olekkaan tällaista ;D ;D
Tälläisiä ilmoitetaan nykyään piiretyissä Tälläisiä ilmoitetaan nykyään piiretyissä
Maksakaa vaan verojanne Maksakaa vaan verojanne
Totuus taas. Totuus taas.
Kesäkuun 8:s 793. Nevö föget! Kesäkuun 8:s 793. Nevö föget!
 754 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 03.01.2022 19:43:46
[ + 5 | ]

Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle

[60294] [1641228153811.png] [0.38 MB] [526x580] [] []
1641228153811.png

03.01.2022 20:38:50
#535965 [+-] Piilota Suosittele

Kyllähän demarit ovat ajaneet aktiivisestikin esim. ydinvoimaa suomeen. mm. Virheet ja vasemmistoliitto onkin sitten toinen asia.

03.01.2022 20:45:24
#535967 [+-] Piilota Suosittele

>>535965 Tässä ei nyt puhuta sähköstä hölmö. Virta on tässä vertauskuva rahavirralle kun aiheena on talous. Miten voi olla noin yksinkertainen? Eikö olis kaikille parempi että et kommentoi politiikkaan yhtään mitään?

03.01.2022 21:29:49
#535978 [+-] Piilota Suosittele

>>535967
My bad! Wanhaan witsikuvaan oli vaihdettu muutakin kuin vihreät demareiksi.

Tosin jos tarkkoja ollaan, niin varsinkin TVO tarkoittaa kyllä samaa kuin taloudellinen piristys, koska se on nimenomaan teollisuudelle suunnattu, ja siten parantaa mm. kilpailukykyä huomattavasti. TVO:han haki jo nelosvoimalallekin lupaa, mutta se kaatui. Ei demareihin.

03.01.2022 21:38:29 | 21:40:53
#535982 [+-] Piilota Suosittele

>>535978 Siinä alkuperäisessä lukee sosialisti joka pätee koko punavihreään kuplaan. Vihreistä löytyy niin paljon muutakin mistä vääntää vitsiä.

03.01.2022 21:41:54
#535984 [+-] Piilota Suosittele

>>535982
En ole sitten alkuperäistä nähnytkään.
Tästä muokkauksesta täytyy kuitenkin sanoa, että selkeämmänkin olisi saanut, esimerkiksi tekemällä ihan uuden. Energiapolitiikan kautta on vaikea löytää demareista aloitteellisena mitään talouden jarrua.

03.01.2022 21:48:04 | 21:50:18
#535986 [+-] Piilota Suosittele

>>535984 Just. Tämä Demarihallitus on ollut ajamassa alas turvetta ja muutenkin taipunut kaikkiin vihreiden taloutta sabotoiviin energiapäätöksiin, varmaan sen takia koska heillä ei ole mitään omaa energiapolitiikkaa ja koska Demarit ovat pelkkä hillotolppapuolue ja tekevät kaiken mitä muut käskevät, että saavat roikkua sielä loppuun asti.

04.01.2022 12:19:29
#536084 [+-] Piilota Suosittele

>>536036
Juuei, suomessa koko historiansa aikana. Maailmalta tulee mieleen korean työväenpuolue.

>>535986
Nykyisessä vedossa ei ole kieltämättä mitään, jota vihreät haluaisivat ja bileprinsessa olisi halukas heiltä kieltämään.

[ 16 viestiä | ]