>>531459 No siis biborotta hallitushan istuu sielä joka päivä veronmaksajien piikkiin ja vippailee rahaa ja tuhlailee ja tekee helvetin tyhmiä päätököksiä
[
7 viestiä
|
]
⭰
Pakollinen koronapassi, jota väitettiin salaliitoksi ja öyhöksi
Nyt helepotti
Kuumemittari
Hallituksen valehtelusta
Uudenmaan eristys
Panik
Joko on ostettu?
Virgin Islands vs. Chad
Korona on helppotapaus
Korona leivät
Korona epidemia Rambo.
Toinen korona kuolema
Ihan vain muistutus..
Koronna
Eikä ole edes pääsiäinen vielä
nyt on aika elää
Semmottiis
Vittu en kuolekaan!
Kastetilaisuus
Maskipsykoosi Espoossa
2020
Surunloinen rokotus
Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista