I iz birb :3 I iz birb :3
TOIMII!!! TOIMII!!!
Kenen profiilikuvasta inspiroitu? Kenen profiilikuvasta inspiroitu?
Poplarimies pelastaa Poplarimies pelastaa
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
lunta :3 lunta :3
Fleshlight Fleshlight
Monskuulle, jos kelpaa Monskuulle, jos kelpaa
Risto, nyt ei löysäillä... Risto, nyt ei löysäillä...
Leijuntaa Leijuntaa
Pimeyden voimat >:3 Pimeyden voimat >:3
Väijytys Väijytys
Löyty kärbä Löyty kärbä
Taksi Helsinki Taksi Helsinki
Oli ihmeellistä aikaa ;__; Oli ihmeellistä aikaa ;__;
Ihana nainen Ihana nainen
virtuaali halaus virtuaali halaus
Ei mustia (ei koske sitä koiraa) Ei mustia (ei koske sitä koiraa)
#fartgate #fartgate
Eka hali Eka hali
Hitchbot ;__; Hitchbot ;__;
Pirinisti karkuteillä Pirinisti karkuteillä
Totta Totta
jätkä teki itestään meemin jätkä teki itestään meemin
 1 085 näyttökertaa, 22 viestiä, 5.09 MB, 1 tiedosto, 13.12.2021 14:11:26
[ + 5 - | ]

Koronapassi

[59565] [passi.mp4] [5.09 MB] [586x576] [] []

13.12.2021 14:26:58 | 14:27:14
#528433 [+2] Piilota Suosittele

Näinhän tuo tuntuu menevän. Taas syytetään rokottamattomia aivan turhaan. Ne eivät enää baareissa hillu. Eivät käy enää missään. Kaikki paikat koronapassilla. Ketkä niissä paikoissa käy? Ketkä levittää tätä? Ketkä ei käytä enää maskia (kun on suojattu).

Rokotetut ovat kulkutautimyönteistä porukkaa.

13.12.2021 20:21:23
#528532 [+-] Piilota Suosittele

>>528527 No kaivappa nimeni ylös ja postaa tänne kun kerta niin osaat. Sua vituttaa vaan se että me muut tiedetään susta kaikki. Kuka olet ja minkä ikäinen. mt-potilas iisalmesta joka on myös pedari joka pitäs likvidoida. En ala uhkaileen turhaan mutta jotain kauheata sulle pitäs tapahtua.

13.12.2021 20:40:11 | 20:41:30
#528546 [+-] Piilota Suosittele

>>528544 Mielelläni tuhlaan aikaasi mutta lopetan mielummin tähän. Voisin jonku oracle botin nakata sulle niin saat sen kanssa ulista. https://www.cleverbot.com

13.12.2021 20:42:32 | 20:43:12
#528547 [+-] Piilota Suosittele

>>528546 Mun aikaa ei voi tuhlata koska totuus on että se maksaa rahaa. Velka on totta eikä velkaa pääse pakoon. Kyllä sinä vielä viisastut ja ymmärrät sen jonain päivänä.

[ 22 viestiä | ]