Vastaus ylimmiltä voimilta Vastaus ylimmiltä voimilta
First Poop Knife - then enter "Pee Jar" First Poop Knife - then enter "Pee Jar"
False Positive - Dig (2/2) False Positive - Dig (2/2)
Keväällä kasvit heräävät eloon Keväällä kasvit heräävät eloon
huumet on pahoja m'key huumet on pahoja m'key
8) 8)
Samat värit Samat värit
väärinkäsitys väärinkäsitys
Vilttiostoksilla Vilttiostoksilla
Sinä mätänevä emätin-eruptio Sinä mätänevä emätin-eruptio
Hyvästi Hyvästi
GTA helsinki GTA helsinki
Ota minut nyt! Ota minut nyt!
Panosaari Panosaari
The Virgin Centrist The Virgin Centrist
Kunkku saatana Kunkku saatana
tetris gondola tetris gondola
Tulevaisuuden oikeuden puolustaja Tulevaisuuden oikeuden puolustaja
Tulet kotiin ja tää makaa sun lattial. Miten toimit Tulet kotiin ja tää makaa sun lattial. Miten toimit
The Best Hunting Sim Available The Best Hunting Sim Available
False Positive - Redeem (2/2) False Positive - Redeem (2/2)
yskä yskä
Isommalle pihalla aika turha keksintö Isommalle pihalla aika turha keksintö
Kenen luolastolaisen housut tällä börhöllä on ? Kenen luolastolaisen housut tällä börhöllä on ?
 685 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 29.11.2021 01:43:58
[ + 3 - | ]

olet ihan mikä vaan

[58988] [kirjotellu.png] [0.27 MB] [514x514] [] []
kirjotellu.png

manne kirjoittelu

29.11.2021 04:02:08
#521851 [+4] Piilota Suosittele

Kerran Metsätieteiden talolta tullessa pysähdyin Viikin Nesteelle kupposen kahvia hakemaan ja ne lensi nenästä, kun mannepariskunta tuli vastaan ulko-ovella ja ukko osoitti iltapaskan ständiä, kysyen:
- Mitä tuos luke`eee?
Marinella siihen, että lentokone puonnu. Viiskyt ihmist kuollu.
Valdemar päivitteli: On ollu iso tietokone. Viiskyt kuollu, yhe tietokoneen takkii.

29.11.2021 11:04:55
#521894 [+-] Piilota Suosittele

>>521864

Kyltur. Tunnen muutaman mannen jotka tekee oikeasti töitä. Eräs on opiskellut jopa IT-alaa vähän. Sen kanssa oli kiva turista. Oli kuitenkin pikkuisen liian helppoa.

29.11.2021 18:33:05
#522079 [+1] Piilota Suosittele

>>521864 >>522040 huomasin joskus yläaste aikoina et niitä oli sijoitettu aikapaljon semmosille luokille, missä oli suurimmaksi osakseen kemuja tai muuten vajakkia porukkaa... mut voiko niiltä enempiä odottaakkaan ku tehää serkkujen kesken lapsia... ja sit ne kierosilmäset lapset tekee kierosilmäisten serkkujensa kanssa lapsia... evoluution loppu tulos voi olla 50 vuoden päästä melkosta the hills have eyes meininkiä...

[ 5 viestiä | ]