olisiko hetki aikaa? olisiko hetki aikaa?
käsi taskuun käsi taskuun
Thief gondola Thief gondola
Huoruli gonna huorul Huoruli gonna huorul
iiris suomelalla hyvä perse iiris suomelalla hyvä perse
mal malloy first masturbation mal malloy first masturbation
Elokuva kekkuleista Elokuva kekkuleista
lasol in space lasol in space
hyvää stand uppii :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hyvää stand uppii :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
si penor si penor
toinen metrogondola toinen metrogondola
luikero luikero
senkin penis senkin penis
nuoret nuoret
Verrataanko kummalla on isompi? tirsk hihih Verrataanko kummalla on isompi? tirsk hihih
Näytätte juuri sopivalta määrältä expaa level uppiin Näytätte juuri sopivalta määrältä expaa level uppiin
Yle propagandaa taas 28. Yle propagandaa taas 28.
Ryssä Ryssä
Siitoin Siitoin
neekeriä turpaan neekeriä turpaan
Jotain samaa? Jotain samaa?
kustaa sanoo turpatukkoo... kustaa sanoo turpatukkoo...
Aamut Aamut
Antimateria soitteli lauantaina ♥ Antimateria soitteli lauantaina ♥
 760 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto, 22.11.2021 21:59:39
[ + 5 | ]

Ruoka avun saalis

[58789] [20211122_192945.jpg] [1.72 MB] [2560x1440] [] []
20211122_192945.jpg

ruokakassi

22.11.2021 22:55:52
#519648 [+-] Piilota Suosittele

>>519607 Eli oliko Päijät-Hämeen tukiapu yhdistyksen ruokajako?
Näköjään vähän sentään valikoimaa tullut, mutta kassin hintakin 4 kertaistunut viime käynnin jälkeen, silloin oli välillä jaossa vain vanhaa leipää ja sitä sai sen kassillisen 2€:lla.
Mutta silti 8€ uhkapelistä mitä kassiin saa on ehkä hieman liikaa persaukiselle jos riskinä on kassillinen vanhaa leipää tai huonokuntoista he/vi:a.

23.11.2021 00:52:56
#519695 [+-] Piilota Suosittele

>>519685 Oot selvästi duunari ja käyttäydyt kuin joku elitisti? Mitä vittua tuolla paljon hyvää ja terveellistä ruokaa. Surullista kengaylle kun ei oo kaviaaria ruoka avussa saatana.

23.11.2021 02:39:03
#519719 [+-] Piilota Suosittele

>>519648 Kyl siel nykyään on joka päivä ainaki tän verran valikoimaa, ja olin jonon viimesenä. Iteki siellä vapaaehtosena olleena voin sanoa että toi on todellaki sen 8€ arvonen.

23.11.2021 16:36:25
#519870 [+-] Piilota Suosittele

>>519719 Onko vielä siellä vanhassa leffa teatterin tiloissa?
Itse kävin tosiaan vuorikadun pisteessä ja silloin se "kannatus maksu" oli 2€, tuolloin se valikoima oli todellakin välillä huono kun ei ollut muuta kuin leipää ja sieltä sai max. kassillisen ruokaa per hakija. Mutta persaukisena työttömänä sekin oli jo jotain vaikka joutuikin kaupasta ostamaan levitteet ja pääliset.

24.11.2021 10:48:34
#520170 [+-] Piilota Suosittele

>>519870 Se on nykyään kauppakadulla, siinä pc apun ja lahti energian portin välinen ovi missä lukee aukioloajat. Arkisin aukee klo 17 ja lauantaisin klo 15. Ja tosiaan jonon viimesenäki sain hyvät setit et ei ainakaan mun aikana oo tavara loppunu kesken. Tulee niin monesta kaupasta kamaa.

[ 7 viestiä | ]