Media yrittää aina antaa uhrista mahdollisimman sympaattisen kuvan, koska se myy. Jengi olisi vain meh, jos otsikkona olisi, "Pariisissa ählämi puukotti jonkun mummon. - Kusipää mummo. Naapurit kertovat"
[
1 viestiä
|
]
⭰
Yle propagandaa taas 14.
Heslingin Sanomat
Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda.
Yle propagandaa taas 23.
Yle propagandaa 40.
Mitä vittua ja Osmo
Isistä
Cuckraina
Yle propagandaa taas 32.
Yle propagandaa taas 17.
Yle propagandaa 40.
Hs propagandaa
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.