Molchat Doma - Sudno Molchat Doma - Sudno
Taloustieteilijä Tuomas Malinen kertoo EU-paketista Taloustieteilijä Tuomas Malinen kertoo EU-paketista
ylilauta bugi ylilauta bugi
tänäään oli meow :3 tänäään oli meow :3
Edgy apu Edgy apu
se on varmaan 200€ pata se on varmaan 200€ pata
Salaliittoteoreetikko Arto Lauri Salaliittoteoreetikko Arto Lauri
Toimi saakelin cold war Toimi saakelin cold war
häkkiasiantuntija häkkiasiantuntija
Pääosassa: hapsi_ Pääosassa: hapsi_
todellisuus todellisuus
Nojapyörätandemi Nojapyörätandemi
Edelleen mielenkiintoista Edelleen mielenkiintoista
Brb babe... Brb babe...
Benny hilliä Benny hilliä
Mummo perkele Mummo perkele
NuQ :3 NuQ :3
norppa norppa
love love
tyhym logiikka tyhym logiikka
Iloinen Kauppinen Iloinen Kauppinen
Ihana nainen Ihana nainen
pahat mielessä >:3 pahat mielessä >:3
Voi vihreä 🤪 Voi vihreä 🤪
 742 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto, 09.11.2021 22:01:04
[ + 0 | ]

metro

[58302] [metro-rage.png] [0.37 MB] [700x517] [] []
metro-rage.png

metro

(37)  · 

meme

(455)  · 

rage

(214)
31.07.2022 16:52:22
#589247 [+1] Piilota Suosittele

Ihan sama isoissa e-suomen kaupungeissa ja niiden lähiöissä onko se paikallisbussi, taajamajuna, metro mikä vaan julkinen (pl.taksi, siellä mölisee vain yksi mamu kuskin penkillä) niin kello 10:00-11:00 sinne jälkeen ilmestyy huutavat afrikkalaiset & aasialaiset & ipanat vanhempineen, muutama mökeltävä/sekoileva nisti, puurokieltä puhuvat 10-päivän hielle haisevat juopot ja tottakai se päivän mielenterveys potilas.
Näiden päivän piristäjien tai pilaajien esillä olo julkisissa kulkuvälineissä jatkuu sitten päivän viimeiseen vuoroon tai seuraavan päivän ensimmäisiin vuoroihin asti, mutta klo 04:30-05:30 tapahtuu jotain maagista kun julkiset jotka ovat liikenteessä hiljentyvät, ei ole huutavaa mamua edessä tai takana, ei ole sönkkäävää nisti paria, jos juoppo on kyydissä ei se puhu vaan torkkuu ja haisee korkeintaan tuoreelle viinalle, kakarat vanhempineen ovat kotona nukkumassa tai kirkumassa ja se avo-hoitopotilas on kukkulalla ulvomassa kuuta tai ottanut lääkkeet ohjeiden mukaan ja nyt sitten nukkuu sitä 11-14 tunnin pöpperö untaan.

[ 3 viestiä | ]