Paremman Korean Harry Potter Paremman Korean Harry Potter
Ihana nainen Ihana nainen
joskus kovana joskus kovana
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
maanantai maanantai
afrikantähti afrikantähti
Luolastolaiset koskettaa pimppiä Luolastolaiset koskettaa pimppiä
Kahavia Kahavia
Sebu kertoi totuuden Sebu kertoi totuuden
vItu nasti1!1 vItu nasti1!1
milf milf
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Tissit Tissit
Sam on oikeassa Sam on oikeassa
Tissit Tissit
uuniin uuniin
Luisua Luisua
Iltasatu Iltasatu
Tissit Tissit
Ihania naisia Ihania naisia
Hello Kitty Hello Kitty
Mun hieno johto management Mun hieno johto management
tekoälyämpäri is captain now tekoälyämpäri is captain now
trump with lion trump with lion
 510 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 20.10.2021 14:06:45
[ + 0 | ]

Suur-Suomi

[57594] [oo-niinkuin-olli.png] [0.52 MB] [769x2817] [] []
oo-niinkuin-olli.png

olli

(7)  · 

suur-suomi

(7)  · 

suomen

 · 

siirtokunnat

 · 

neekeri

(1399)  · 

afrikan-tähti

20.10.2021 14:15:19
#509332 [+6] Piilota Suosittele

Onkohan Ollin mielestä myös esim. Afrikan maat ja aasian/amerikan maat jotka vallattiin Brittien/Espanjan/Ranskan jne. toimesta ja sitten myöhemmin kun nämä valtaajat valtasivat lisää alueita niin esim. Algeria on syyllinen kolonialismiin koska olivat Ranskan alaisina?

20.10.2021 17:02:42
#509364 [+3] Piilota Suosittele

>>509363
Ei koska syyt. Syyt on varmaan se että ei olla neekereitä. Mitään muuta syytä en keksi. Tai ehkä oltiin ton mielestä myös siirtomaa, mutta siitä huolimatta oltiin syyllisiä. Ota nyt jostain heseläisestä omien pierujen haistelijasta selvää.

20.10.2021 17:42:34
#509390 [+1] Piilota Suosittele

>>509377
:D Siis suomea on riistetty ja suomi on ollut siirtomaana. Sen takiahan se on hauskaa kun joku natsi tulee tänne kertomaan kuinka me ollaan osa rasismia ja kolonisaatiota. Tai "hauskaa". Hauskaa olisi jos kukaan ei nuolis sen neekerin persettä vaan naurais sen ulos suomesta faktoilla. Luonnollisesti en tiedä Ollin mielipidettä esim. Algeriasta, mutta ulosannin perusteella Suomi = riistäjä, Algeria = riistettävä. Vaikka todellisuudessa asia on jotain muuta, mutta varmaan joku metaanin yliannostus tuhonnut aivot.

Heittäisin villin veikkauksen, että Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta, toki Suomi on pieni maa ja afrikka suuri manner, mutta silti. Varmasti on monia alueita joista on lähtenyt vähemmän suhteessa kuin Suomesta.

20.10.2021 18:03:59
#509400 [+-] Piilota Suosittele

>>509390
Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta

Käsittääkseni tästä on ihan jotain faktapohjaista tietoakin...

[ 11 viestiä | ]