kuulakeitto kuulakeitto
pidä etäisyyttä pidä etäisyyttä
ihana nainen ihana nainen
Varsinainen putkiaivo. Varsinainen putkiaivo.
Ilmestyskirjan ratsastajat Ilmestyskirjan ratsastajat
Valvojat Valvojat
Kunnan miehen perintö Kunnan miehen perintö
kelluvat pökäleet kelluvat pökäleet
kuumotus dino kuumotus dino
Twitter, tai mikä lie X Twitter, tai mikä lie X
Kouluruoka Kouluruoka
Lunta tulee Lunta tulee
Hämähäkki Hämähäkki
Dynaaminen ohitus Dynaaminen ohitus
nakuankka vs zorro nakuankka vs zorro
gangsta seppo gangsta seppo
Myrsky Myrsky
I trusted you😾 I trusted you😾
Varas Varas
ihana nainen ihana nainen
niggeröintiä niggeröintiä
laittakaa ihania naisia laittakaa ihania naisia
perse perse
Pimpsaperjantai Pimpsaperjantai
 884 näyttökertaa, 5 viestiä, 16.57 MB, 1 tiedosto, 18.10.2021 16:04:34
[ + 3 | ]

Repon lempikolikot: Arktinen hiili

[57513] [arktikugol.png] [16.57 MB] [4304x4496] [] []
arktikugol.png

kolikko

(37)  · 

huippuvuoret

 · 

neuvostoliitto

(97)
18.10.2021 16:09:13 | 16:34:23
#508922 [+1] Piilota Suosittele

Tällä kertaa Repon lempikolikot eivät ole varsinaisia kolikoita, vaan Neuvostoliiton valtiollisen hiilikaivosyhtiö Arktikugolin, eli "Arktisen hiilen", poletteja Norjalle kuuluvilla Huippuvuorilla! Yleensä Huippuvuorten neuvostorahat tehtiin paperista, kopeekasta sataruplaiseen, mutta jostain syystä vuoden 1946 sarjan pikkurahat 10-50 kopeekkaa lyötiin metalliin. Setelit ruplasta sataseen olivat paperia kuten ennenkin. Neuvostoliitossa tehtiin rahauudistus vuonna 1961 ja näiden käyttö loppui siihen. Venäjä yritti laskea liikkeelle uuden rahasarjan vuonna 1993, mutta Norja ei arvostanut alueellaan käytettävän kolikoita joissa lukee "Venäjän federaatio"

18.10.2021 17:39:20
#508941 [+-] Piilota Suosittele

>>508933

Metallinpalat on metallinpaloja. Näköjään esimerkiksi ebayssä nämä kaksi kolikkoa maksaisivat yhdessä lähemmäs 500 euroa, mä sain nämä vähän reilulla satasella.

18.10.2021 22:57:36
#509005 [+-] Piilota Suosittele

Jahhah, tämä vahvistaa käsitykseni siitä, että sillin hirttäjät aiheuttivat suuren ja mahtavan katoamisen. Olisivat vaan suosiolla hyväksyneet nuo poletit niin tiedä mihin saakka maailma olis vielä ehtiny tähän mennessä.

[ 5 viestiä | ]