greta thunderbörg greta thunderbörg
kirahvi sanoo öriöriöri kirahvi sanoo öriöriöri
Videokokoelma Videokokoelma
Nätti swingi Nätti swingi
säätiedote säätiedote
Kuinka kaupunki pilataan Kuinka kaupunki pilataan
Naisasialiitto Unioni esittää parastaan Naisasialiitto Unioni esittää parastaan
myyntimies myyntimies
ähäkutti ähäkutti
lampunvarjostin lampunvarjostin
hyvän mielen video hyvän mielen video
DO THE LINE BART :DDD DO THE LINE BART :DDD
Ihania naisia Ihania naisia
karjalan karhukoira karjalan karhukoira
Noi hampparit muistan hyvin Noi hampparit muistan hyvin
Tissit Tissit
Kuvakommetti Kuvakommetti
Risto Rikastettu Risto Rikastettu
Titanic Titanic
kassi kassi
kääpiö matcheten kanssa kääpiö matcheten kanssa
joku muhis joku muhis
hihihii hihihii
Paras ehkäisykeino? Paras ehkäisykeino?
 810 näyttökertaa, 9 viestiä, 6.94 MB, 1 tiedosto, 22.10.2018 13:22:06
[ + 2 | ]

1930-luvun suunnitelmia Leningradin uudistamiseksi

[19574] [leningrad1930.png] [6.94 MB] [2608x1820] [] []
leningrad1930.png

leningrad

(6)  · 

uudelleenrakennus

 · 

suunnitelma

(8)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

stalin

(39)
22.10.2018 13:29:20
#111856 [+-] Piilota Suosittele

Saa aika hemmetin monta hehtaaria hakata metsää klapeiksi tai polttaa muutama tonni kevyttä polttoöljyä, että tuon kokoiset kivi/betonikolossit pysyy talvella edes plussan puolella.

22.10.2018 14:43:30
#111889 [+-] Piilota Suosittele

>>111856
Ymmärrät kai, että Stalinin kanava, joka muuten oli aikamoinen teko, rakennettiin parinsadantuhannen eri syistä, hyvin usein tekaistuista sellaisista, vangin voimin.

Lähteestä riippuen tekijöistä 15-35% kuoli. @Repostnik :han on ylpeä kanavasta tietysti.

Rehellisyyren nimissä mainittakoon, että on niitä hullumpiakin suunnitelmia ollut

22.10.2018 17:00:03
#111945 [+-] Piilota Suosittele

En symppaa natsisaksaa yhtään mitenkään - päinvastoin, paska systeemi..mutta itärintamalle olisin suonut menestystä sen verran, että olisivat murkanneet tuon syöpäläisnaapurimme.

22.10.2018 17:16:09
#111953 [+-] Piilota Suosittele

>>111945
@Repostnik voi olla toista mieltä :D

>>111905
mutta kuten Putin ja Medvedevkin ovat monesti sanoneet, niiden inhimillinen hinta oli liian kova.

Tottahan tuo, mutta ovatko oikeasti tuota mieltä? Stalin oli selvästi sosiopaatti, ja Hitler jatkuvasti täysin sekaisin huumeista.

Mitähän sitä, jos kummallakaan ei olisi ollut niin hankala lapsuus, mitähän sitä...

[ 9 viestiä | ]