good day good day
Tupakkamainos Tupakkamainos
hai hyökkäys hai hyökkäys
tissit tissit
Englanti ja Ranska Englanti ja Ranska
Hädänalaiset hakevat turvaa.. Hädänalaiset hakevat turvaa..
reilu kaveri reilu kaveri
Ilmastoasiaa. Ilmastoasiaa.
Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee.. Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee..
titanic titanic
image image
area69 area69
AIDS AIDS
tyhmä koira tyhmä koira
Amiga Addict Amiga Addict
Joe vatikaanissa. Joe vatikaanissa.
Aput töissä Aput töissä
maito loppu maito loppu
loppu se runkkaaminen loppu se runkkaaminen
high fife high fife
You suck Mcbain You suck Mcbain
Reissumies harmittaa Reissumies harmittaa
E.T E.T
ronaldo suosittelee ronaldo suosittelee
 884 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.19 MB, 1 tiedosto, 10.10.2021 22:27:15
[ + 2 | ]

4x Pepperoni

[57297] [0.png] [1.19 MB] [960x433] [] []
0.png

koti-pizza

 · 

pepperoni

 · 

quadro

 · 

4x suolaista

10.10.2021 23:07:01
#507074 [+3] Piilota Suosittele

Kyllä tuonne ainakin 1 jauheliha olisi pitänyt pohjalle laittaa. Pepperonia onkin sitten tuollain semi-ok:sti nyt. Aina voisi tietysti yhden lisäkierroksen vielä sitäkin ottaa.

10.10.2021 23:13:47
#507080 [+-] Piilota Suosittele

>>507077

Itse menen yleensä tuplajauheliha, pepperoni ja aurajuusto -linjalla. Jos on 5 täytettä, niin sitten toinen pepperonikin.

Joskus ennen muinoin tuli salamia otettua yhdeksi täytteeksi, mutta joissain ählämipaikoissa salami on jotain kuivatettua rustoista koiraa ja aivan hirveätä, niin on tullut sitten yllätysten minimoimiseksi jätettyä salami pois kokonaan.

10.10.2021 23:16:38
#507081 [+-] Piilota Suosittele

>>507080 MIetin kyllä tripla-pepperoni-aura-comboa kanssa :D Jaihan sillä Koti-Pizzasta otin, että saa varmasti oikeaa pepperonia, eikä tavan metua. Äkisti kuulostaa kamalalta, mut ei tuota karvakäsiversiona pystyisi vetämäänkään :D

11.10.2021 15:02:05
#507169 [+-] Piilota Suosittele

Tilaa vaa pizzan ilman täytteitä eli juustopizzan, ja viskelee ite puol pakettia noita tonne sekaan. Tarvi vittu 18€:tä moisesta maksaa.

12.10.2021 12:01:06
#507376 [+-] Piilota Suosittele

>>507290
12.90e

Ei se niin paha perhepizzasta ole. Tuo ei näytä siltä.

Paras pizzeria veloittaa perhepizzasta jo vähintään 16€, 4-5 täytteellä jotain 20€. Hinnat ovat kaksinkertaistuneet samassa paikassa 20 vuodessa.

Maksan kyllä kun yleensä pojille tilaan, ja jos alta 30min, maksan myös tippiä. He tietävät tämän.

[ 10 viestiä | ]