Afrikkalainen vei pyörän savannille Afrikkalainen vei pyörän savannille
paholaispillutaikuus paholaispillutaikuus
huga huga huga chaka huga huga huga chaka
aikuiseksi rituaali aikuiseksi rituaali
Pöllö ja pillu Pöllö ja pillu
Driftailun perusoppimäärä (turku drift kuuluu lisäkursseihin) Driftailun perusoppimäärä (turku drift kuuluu lisäkursseihin)
Jos poliisi ei voi pysäyttää sinua, Sinun täytyy olla pölyssä Jos poliisi ei voi pysäyttää sinua, Sinun täytyy olla pölyssä
Metsänpeikko Metsänpeikko
Soitahan kelloa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Soitahan kelloa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Näin päästään sisälle parvekkeelta Näin päästään sisälle parvekkeelta
Putin passintarkastuksessa Putin passintarkastuksessa
Ei jaksa keksiä otsikoita 88 Ei jaksa keksiä otsikoita 88
Vaara vaanii Vaara vaanii
Varuste joka pitäisi olla kaikissa peileissä valmiina Varuste joka pitäisi olla kaikissa peileissä valmiina
asento! asento!
antimateria pihtaa antimateria pihtaa
Ja minuahan et akka heitä pihalle! Ja minuahan et akka heitä pihalle!
Kaupunkilais fuccboit vs maalaisjunthit Kaupunkilais fuccboit vs maalaisjunthit
Treffit Treffit
Paras gmod video ikinä Paras gmod video ikinä
pärr pärr pärr pärr
haha haha
Kyaa~! Kyaa~!
Ballmaster Ballmaster
 955 näyttökertaa, 3 viestiä, 9.39 MB, 1 tiedosto, 07.10.2021 19:27:59
[ + 3 - | ]

Norlisk

[57197] [tiedosto.mp4] [9.39 MB] [320x240] [206.05s] [] []

talvi

(97)  · 

tuuli

(27)  · 

jää

(49)  · 

venäjä

(491)  · 

bashakov

 · 

kashin

08.10.2021 16:30:38
#506565 [+1] Piilota Suosittele

>>506305
Русская песня
Пусть защемит мне сердечко,
Его песней только тронь.
Лед в глазах, а в небе свечка,
Отогрей мне душу, ласковый огонь.

А вокруг белым-бело, и снегу намело.
Лишь у меня за пазухой
Все равно тепло.

Свет морозный звоном бьется,
Песнь искрится на устах.
Вот на дикий крик сорвется,
Дрогнет зверь в седых измученных лесах.

А вокруг белым-бело, и снегу намело.
Лишь у меня за пазухой
Все равно тепло.

В песне той метет пороша
И я бесцельно еду вдаль.
И не сказать чтоб я хороший,
Но мне себя ни чуточки не жаль.

А вокруг белым-бело, и снегу намело.
Лишь у меня за пазухой
Все равно тепло.

А вокруг белым-бело и снегу намело...

Venäläinen laulu
Anna sen puristaa sydäntäni
Kosketa häntä vain laululla.
Jää silmissä ja kynttilä taivaalla,
Lämmitä sieluni, lempeä tuli.

Ja sen ympärillä on valkoista, valkoista ja lumen peitossa.
Vain rinnassani
On vielä lämmin.

Pakkasvalo lyö
Laulu hohtaa huulilla.
Täällä villi huuto katkeaa,
Peto vapisee harmaissa metsissä.

Ja sen ympärillä on valkoista, valkoista ja lumen peitossa.
Vain rinnassani
On vielä lämmin.

Sen laulussa yksi pyyhkäisee jauhetta
Ja ajelen tavoitteettomasti kaukaisuuteen.
Ja älä sano, että olen hyvä
Mutta en ole yhtään pahoillani itsestäni.

Ja sen ympärillä on valkoista, valkoista ja lumen peitossa.
Vain rinnassani
On vielä lämmin.

Ja ympärillä oli valkoista ja valkoista ja lumen peitossa ...

[ 3 viestiä | ]