high five high five
Metsurin työ on kovvoo hommoo Metsurin työ on kovvoo hommoo
Rosvo Rosvo
Tissejä Tissejä
Kissa roskiin Kissa roskiin
Sk8ercat Sk8ercat
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
Pekka vol 2 Pekka vol 2
^o^ ^o^
Saarioisten uusin einesherkku Saarioisten uusin einesherkku
Chad Rulebreaker Chad Rulebreaker
ei hyvältä näytä ei hyvältä näytä
Ryppy ja Triggerström Ryppy ja Triggerström
Achtung, PANZER! Achtung, PANZER!
ehhe ehhe
Kiusallista Kiusallista
Vituttaa Vituttaa
Rambolla on asiaa Rambolla on asiaa
kannatus kannatus
Kelle teet töitä? Kelle teet töitä?
heh heh
Kiinnostus herää Kiinnostus herää
Yllätyitkö? Yllätyitkö?
Kumimies Kumimies
 752 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.24 MB, 2 tiedostoa, 09.09.2021 19:17:40
[ + 5 - | ]

"Yhden asian puolue".

[56576] [Screenshot_20210909-185341_Samsung_Internet.jpg] [0.67 MB] [1080x1662] [] []
Screenshot_20210909-185341_Samsung_Internet.jpg
[56575] [Screenshot_20210909-185756_Samsung_Internet.jpg] [0.57 MB] [1080x1789] [] []
Screenshot_20210909-185756_Samsung_Internet.jpg

perussuomalaiset

(81)
09.09.2021 19:55:14
#499025 [+3] Piilota Suosittele

Lämmityskustannukset nousivat päästöoikeuksien hintojen nousun johdosta sekä muutamasta muusta syystä. Se että Helenistä tulee hiilineutraali ei ole se syy miksi kaukolämpökustannukset nousevat. Syy on se että Helenillä on hiilivoimala ja iso sellainen. 90% Helenin tuottamasta lämmöstä tulee fossiilisilla.
Muualla Suomessa ei vastaavia hintojen nousuja ole nähty eikä nähdä.

09.09.2021 19:56:43
#499026 [+-] Piilota Suosittele

Niin että pauttiarallaa 2 ja puoli vuotta sitten joku persu oli tokaissut, että energian hinta tulee nousemaan ja nyt pidätte häntä suurenakin messiaana?

Minäpä teen yhtä rohkean ennustuksen. Se tulee nousemaan vielä kivihiilestä luopumisen jälkeen.
Mitä voitin?

09.09.2021 20:01:14
#499030 [+2] Piilota Suosittele

>>498999 Silleesti serkkupoikanen että me yrittäjät maksetaan enemmän lämmityksestä. Sitten siihen päälle enemmän veroja että sun suuresti rakastamat neekeriukkelis saa hiiren verran korotusta asumistukiinsa millä maksaa lämmityksen kallistuminen. Raukat raiskailijat paleltuis muuten :(

09.09.2021 22:17:38 | 22:27:16
#499099 [+1] Piilota Suosittele

>>499030
Mites "te yrittäjät" maksatte enemmän lämmityksestä? Mites me muut yrittäjät, maksetaanko me vähemmän? Tän mä haluan kuulla.

Sen jälkeen voit mennä nurkkaan häpeämään

09.09.2021 22:24:58
#499102 [+2] Piilota Suosittele

>>499070
Tässä väitetään että hinnat nousevat jos kivihiilestä luovutaan. En minä tätä asiaa mitenkään kääntele, itse olet kyhännyt tuollaisen kuvakollaasin jossa pyritään antamaan asioista virheellinen käsitys. Kuten sanottua ja kuten on myös fakta että muualla Suomessa ei ole vastaavaa hinnan nousua. Tämänkin jo selitin tuolla aiemmassa kommentissani mutta ethän sinä niillä pähkinäaivoillasi pysty käsittämään tällaisia asioita jotka eivät vastaa täysin agendaasi.

Olet nolannut itsesi jälleen kerran.

10.09.2021 01:31:50
#499171 [+1] Piilota Suosittele

>>499099 Jos sä päätät vastata Harri-serkun puolesta, kannattais ees ymmärtää juttu ensi ja olla päästämättä aivopieruja vidu vammanen :D Kyssää ittes suvakkikehari

[ 9 viestiä | ]