Valoin jo tinan ja näin tulevan Valoin jo tinan ja näin tulevan
@7evilin muistolle @7evilin muistolle
en osaa päättää :3 en osaa päättää :3
Mr_Pihvi vs. OispaSYKSYman Mr_Pihvi vs. OispaSYKSYman
Kisseparka Kisseparka
>hen kari :D >hen kari :D
Mitä mieltä? Mitä mieltä?
Special delivery! Special delivery!
Se ois taas viikonloppu Se ois taas viikonloppu
raikku laittaa urut solmuun raikku laittaa urut solmuun
uuh,, sex bätänng,, poliisi,,, uuh,, sex bätänng,, poliisi,,,
I can suck this banana faster than you I can suck this banana faster than you
Haavisto ottaa mallia Trumpista Haavisto ottaa mallia Trumpista
Ahlam ma osata! Ahlam ma osata!
Ihana joulukikkelityty! Ihana joulukikkelityty!
pitää tehdä hyvä kuperkeikka :3 pitää tehdä hyvä kuperkeikka :3
näyttää kalliilta näyttää kalliilta
Kissojen kauhutarina Kissojen kauhutarina
Vihreät arvot Vihreät arvot
Lappalainen pepe Lappalainen pepe
Kehitysapu Kehitysapu
The Kids' Guide to the Internet The Kids' Guide to the Internet
Onko tylsää? Onko tylsää?
bambi ja jänis bambi ja jänis
 677 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.13 MB, 1 tiedosto, 05.09.2021 01:26:29
[ + 3 - | ]

ei herran jumalka tää biisi o vaa nii vitu kaunis


05.09.2021 11:11:14
#497788 [+1] Piilota Suosittele

Tän biisin nolouden voittaa vain niiden anarkistikilipäiden itku tuolla kulkueen vierellä. Tappakaa toisenne minun Suomeani paskomasta

[ 4 viestiä | ]