kysyitte juuri oikealta henkilöltä kysyitte juuri oikealta henkilöltä
Anna rabs Anna rabs
Kasvattaako Turppi hamstereita? Kasvattaako Turppi hamstereita?
Pete Hegseth Pete Hegseth
Wautsi Wautsi
Tupperware Tupperware
ihana nainen ihana nainen
Junnut ei tiedä Junnut ei tiedä
vitun jonnet vitun jonnet
Aamupisu vietnamissa Aamupisu vietnamissa
töihin siitä töihin siitä
ikää alkaa jo olla ikää alkaa jo olla
Verkkopaita ja uusi satulan suojus Verkkopaita ja uusi satulan suojus
Muslimi Japanissa Muslimi Japanissa
Sammakon neuvo Sammakon neuvo
Salasana Salasana
kunhan kuulat ovat vihreitä kunhan kuulat ovat vihreitä
syntyi perseestä syntyi perseestä
paahtoleivät paahtoleivät
Väsyttää Väsyttää
fyp fyp
Heikkoja vätyksiä Heikkoja vätyksiä
Vittu että porukka on sekasin Vittu että porukka on sekasin
Oon tää kissa Oon tää kissa
 792 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.02 MB, 3 tiedostoa, 25.08.2021 07:17:42
[ + 7 - | ]

Muutama kuva 20.

[56090] [20210824_192752.jpg.png] [0.25 MB] [900x500] [] []
20210824_192752.jpg.png
[56089] [20210825_065225.jpg] [0.2 MB] [1080x1401] [] []
20210825_065225.jpg
[56088] [Screenshot_20210825-064534_Twitter.jpg] [0.57 MB] [1079x1382] [] []
Screenshot_20210825-064534_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
25.08.2021 08:12:06
#494273 [+-] Piilota Suosittele

>>494271
Niin eikös nuo ruinaussivut oo lain vastaisia..?
Tarkistelin asiaa ja rahankeräyslaki estää vastikkeettoman rahan vastaanottamisen. Patreon-sivustolla esimerkiksi kuvat ovat kenen tahansa katsottavissa, joten rahan pyytäminen on mahdollista rahankeräyslain nykymuodossa katsoa laittomaksi. Asiasta ei kuitenkaan ole Suomessa ohjaavaa oikeuskäytäntöä, eikä laki suoraan kiellä Patreon-palvelussa tapahtuvaa toimintaa.

Mutta miks Japanissa on Elvis...

26.08.2021 15:44:04 | 05:55:06
#494677 [+-] Piilota Suosittele

https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/yhteystiedot-ja-asiointi/asioi-verkossa/anna-vihje-verovilpista/ pistäkää dimitri kuseen

27.08.2021 04:57:14
#494932 [+-] Piilota Suosittele

>>494273
Kieltää vastikkeettoman rahan vastaan ottamisen..
Öö.. Joo. Kyllä, Suomen laki itse asiassa kieltää kaveriltakin pummaamisen jos sitä luetaan kirjaimellisesti.
Jälleen uusi puumerkki sille "maailma on hullu, en minä" sivulle.

[ 10 viestiä | ]