joo en tiiä :D joo en tiiä :D
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
Kuvakommentti Kuvakommentti
yön raineri ^^ yön raineri ^^
vammanen vammanen
wow elokuva 2010 wow elokuva 2010
Ransu näyttää mallia Ransu näyttää mallia
Pöydän_kyhäys_ohjeet kahdelle Pöydän_kyhäys_ohjeet kahdelle
Ljan karkkigate Ljan karkkigate
howz abaut ais crim? howz abaut ais crim?
Kaalemato.com Kaalemato.com
Beer is coming Beer is coming
elegantti hiirulainen elegantti hiirulainen
Fuck you russian warship Fuck you russian warship
Return to monke Return to monke
njet problem njet problem
hoitajien palkat hoitajien palkat
The Hooters - And We Danced The Hooters - And We Danced
3. aamuyöstä 3. aamuyöstä
pudro pödre pudro pödre
kalapuikko pizza kalapuikko pizza
Pillunsaantikuponki Pillunsaantikuponki
Ei saatana :D Ei saatana :D
Tää tulee katselemaan sinua ikkunasta kun nukut Tää tulee katselemaan sinua ikkunasta kun nukut
 677 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 22.08.2021 01:56:52
[ + 5 | ]

Huutista

[55995] [tiedosto.mp4] [0.4 MB] [1280x386] [] []

22.08.2021 03:57:32
#492544 [+-] Piilota Suosittele

"Mulla on kaikki tilaukset kunnossa"
"Niinhä sitä luulis"
"Joo. Mutta nyt ei ole tarvetta."
"Aina on tarvetta."
"Joo. En tilaa mitään."
"Tilaus hyväksytty."

22.08.2021 10:19:14
#492692 [+-] Piilota Suosittele

mää alotan kysymällä että "yritätkö myydä mulle jotain"
jos soittaja tämän myöntää niin kerron etten koskaan osta mitään mitä myydään puhelimessa, sanon kuulemiin ja hyvät päivänjatkot
jos soittaja alkaa nilvistellä tyyliin "en varsinaisesti, vaan haluaisin kertoa loistavasta.." lyön luurin korvaan
jos soittaja puhuu päälleni eikä anna suunvuoroa, laitan puhelimen vaan pöydälle räpättämään siihen asti että hän itse katkaisee puhelun

22.08.2021 13:23:54
#492867 [+-] Piilota Suosittele

>>492692
Edellisellä konttorilla oli itselläni laatikosto, jossa oli kynät, muistitikkuja, käyntikortteja, kolikoita ja kaikkea mahdollista muuta.
Sitten kun kesken työpäivän joku puhelinmyyjä soittaa, joka ei nopeasti tajua, että en todellakaan nyt ala kuuntelemaan jargonia enkä ostamaan yhtään mitään, niin avasin laatikon, heitin puhelimen sinne, vetelin laatikkoa edestakaisin että varmasti kolisee, kilisee ja rahisee. Poimin sitten jonkun ajan kuluttua puhelimen pois laatikosta.

22.08.2021 13:40:33
#492881 [+1] Piilota Suosittele

Minä olen aina kohtelias puhelinmyyjälle jos erehdyn sellaiselle vastaamaan. Siellä kuitenkin joku piruparka koittaa raapia leivän pöytään, eikä pelkästään rottaile.

22.08.2021 21:15:10
#493213 [+-] Piilota Suosittele

Jos puhelinpiru soittaa ja alottaa helevetillisennopeallatavallakertomaanolevansakukajokujajostakinjaettänytoistämmönenlahajatarjous....
Ootan kaikessa rauhassa ja rupian sen jäläkeen huohottammaan. En sano mittään, huohotan vaan.

Jos puhelinpiru esittelee ittensä ja kysyy, että onko aikaa kuunnella tarjousta...
Vastaan, että en tarvitse ja pyydän ettei soittele toiste.

Jos puhelinpiru ei usko niin sanon, että olen saattohoidossa ja siksi en nyt tilaa mitään. Kerran oon joutunu tuohon tilanteeseen ja sen jälkeen käytännössä loppu kaikki soittelut.

24.08.2021 19:09:05
#494150 [+-] Piilota Suosittele

Tää on kyllä aina jotenkin ällistyttävää ku jengi jaksaa vaahdota puhelinmyynnistä... Puhelin saattaa joskus soida joo ja jos kaupalliset puhelut ei kinosta, niin: https://xn--vertaaliittymi-jib.fi/puhelinmyynnin-esto-ja-suoramarkkinointikielto/.

Googlella vei noin kaksi sekuntia tuon löytäminen. Ihme paskasta laiskat apinat jaksaa valittaa :D

[ 7 viestiä | ]