snu snu snu snu
liskon häätö liskon häätö
linnunpöttöjä linnunpöttöjä
muunsukupuolinen muunsukupuolinen
Kekkonen ja Hitler Kekkonen ja Hitler
dojoing dojoing
iso apu juhlakengissä iso apu juhlakengissä
Hapsi kyllästyi jumppapalloonsa Hapsi kyllästyi jumppapalloonsa
vaalikone vaalikone
oksien leikkuuta oksien leikkuuta
black friends black friends
sanaleikki sanaleikki
Saksan vasemmisto Saksan vasemmisto
No country for Harry man No country for Harry man
suomi suomi
wää mami wää mami
vahvaa kissanmintteä vahvaa kissanmintteä
Nyt sykkii! Nyt sykkii!
sanna marin salilla sanna marin salilla
miksen saa miksen saa
liukasta liukasta
pianon soittoa perseellä pianon soittoa perseellä
Persia monir Persia monir
treffeillä treffeillä
 677 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 22.08.2021 01:56:52
[ + 5 | ]

Huutista

[55995] [tiedosto.mp4] [0.4 MB] [1280x386] [] []

22.08.2021 03:57:32
#492544 [+-] Piilota Suosittele

"Mulla on kaikki tilaukset kunnossa"
"Niinhä sitä luulis"
"Joo. Mutta nyt ei ole tarvetta."
"Aina on tarvetta."
"Joo. En tilaa mitään."
"Tilaus hyväksytty."

22.08.2021 10:19:14
#492692 [+-] Piilota Suosittele

mää alotan kysymällä että "yritätkö myydä mulle jotain"
jos soittaja tämän myöntää niin kerron etten koskaan osta mitään mitä myydään puhelimessa, sanon kuulemiin ja hyvät päivänjatkot
jos soittaja alkaa nilvistellä tyyliin "en varsinaisesti, vaan haluaisin kertoa loistavasta.." lyön luurin korvaan
jos soittaja puhuu päälleni eikä anna suunvuoroa, laitan puhelimen vaan pöydälle räpättämään siihen asti että hän itse katkaisee puhelun

22.08.2021 13:23:54
#492867 [+-] Piilota Suosittele

>>492692
Edellisellä konttorilla oli itselläni laatikosto, jossa oli kynät, muistitikkuja, käyntikortteja, kolikoita ja kaikkea mahdollista muuta.
Sitten kun kesken työpäivän joku puhelinmyyjä soittaa, joka ei nopeasti tajua, että en todellakaan nyt ala kuuntelemaan jargonia enkä ostamaan yhtään mitään, niin avasin laatikon, heitin puhelimen sinne, vetelin laatikkoa edestakaisin että varmasti kolisee, kilisee ja rahisee. Poimin sitten jonkun ajan kuluttua puhelimen pois laatikosta.

22.08.2021 13:40:33
#492881 [+1] Piilota Suosittele

Minä olen aina kohtelias puhelinmyyjälle jos erehdyn sellaiselle vastaamaan. Siellä kuitenkin joku piruparka koittaa raapia leivän pöytään, eikä pelkästään rottaile.

22.08.2021 21:15:10
#493213 [+-] Piilota Suosittele

Jos puhelinpiru soittaa ja alottaa helevetillisennopeallatavallakertomaanolevansakukajokujajostakinjaettänytoistämmönenlahajatarjous....
Ootan kaikessa rauhassa ja rupian sen jäläkeen huohottammaan. En sano mittään, huohotan vaan.

Jos puhelinpiru esittelee ittensä ja kysyy, että onko aikaa kuunnella tarjousta...
Vastaan, että en tarvitse ja pyydän ettei soittele toiste.

Jos puhelinpiru ei usko niin sanon, että olen saattohoidossa ja siksi en nyt tilaa mitään. Kerran oon joutunu tuohon tilanteeseen ja sen jälkeen käytännössä loppu kaikki soittelut.

24.08.2021 19:09:05
#494150 [+-] Piilota Suosittele

Tää on kyllä aina jotenkin ällistyttävää ku jengi jaksaa vaahdota puhelinmyynnistä... Puhelin saattaa joskus soida joo ja jos kaupalliset puhelut ei kinosta, niin: https://xn--vertaaliittymi-jib.fi/puhelinmyynnin-esto-ja-suoramarkkinointikielto/.

Googlella vei noin kaksi sekuntia tuon löytäminen. Ihme paskasta laiskat apinat jaksaa valittaa :D

[ 7 viestiä | ]