Liian isot bikinit Liian isot bikinit
Haista paska, painu helvettii siitä Haista paska, painu helvettii siitä
peniksen venyttelyä peniksen venyttelyä
Dali nauttii Dali nauttii
Bonder Bonding Rodriguez Bonder Bonding Rodriguez
kengure kengure
Voi veljet Voi veljet
Praise till you're hollow Praise till you're hollow
pew pew pew pew
Lauta-aita kertoi vitsin Lauta-aita kertoi vitsin
Meistä tuli muurareita Meistä tuli muurareita
Kirjoja Kirjoja
aha aha
Hugo neuvoo Hugo neuvoo
CSS - testiräpellystä CSS - testiräpellystä
:) :)
Joutsenlaulu Joutsenlaulu
huudis huudis
jäi jumiin jäi jumiin
Vapaa-aika Vapaa-aika
Hitler nukkuu Hitler nukkuu
Sähinäkoppi >:3 Sähinäkoppi >:3
:3 :3
Törmäys Törmäys
 705 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 20:30:06
[ + 7 - | ]

Eriasia.

[55867] [20210818_185113.jpg] [0.19 MB] [1077x1242] [] []
20210818_185113.jpg

19.08.2021 09:34:38
#491448 [+-] Piilota Suosittele

>>491347
sano oma mielipitees netissä

<wööö sun pitää olla asiantunija ja opiskellu afganistanin tilannetta ainakin viimeiset 45 vuotta jotta voit sanoa mielipitees wööööööö
Neekerit on neekereitä ja ne neekeröi, parempi jos pysyvät alueilla joissa neekeröinti kuuluu juttuun. Voi sitte vaikka vanhuksena käydä kattoo millanen kulttuuri sinne on rakentunut jos ovat hieman rauhottuneet.

19.08.2021 09:43:01
#491451 [+-] Piilota Suosittele

>>491448
Ei siinä kauaa mennyt kun Luolaston ensimmäinen asiantuntija ilmestyi. Lisää odotellen. Ihan mielenkiinnosta kysyn kuinka sinusta tuli pätevä kommentoimaan Afganistanin tilannetta? Pelkkä peruskurssi lukemalla otsikot (ja korkeintaan ingressit) viime päivien otsikoista, vai jopa jatkokoulutusta lukemalla Wikipediasta Afganistanin historiasta jokaisen kappaleen ensimmäisen rivin?

19.08.2021 20:39:21 | 20:39:58
#491552 [+-] Piilota Suosittele

>>491451
Arvoisa ajatusjohtajamme, saanko jo sanoa oman mielipiteeni ilman että gestapo tulee hakemaan minut? Luin kyllä ne lehtijutut esim. kokonaan enkä vain otsikoita. Kuinka kauan pitää opiskella, ennen kuin saan olla jotain mieltä asiasta? Esim. matematiikkaa en ole erikseen lukenut, saanko sanoa, että mielestäni 1+1=2? Vai pitääkö matemaatikko kaveriltani kysyä, että onko 1+1=2 totta, ja sitten siteeraan häntä ja linkkaan johonkin hänen opiskelunsa?

Ja anteeksi vielä kerran.

19.08.2021 21:29:17
#491572 [+-] Piilota Suosittele

>>491552
Kommentissasi on ironia vahvana varsinkin kun tietää, että minä arvostelen, mutta en yritä estää, kun taas muutama ulinapetteripersu täällä on yrittänyt jopa manata meikäläistä vittuun koko luolastosta.

Älä siis vajoa itsesääliin. Ota itseäsi niskasta kiinni, niittaa pallit nitojalla kiinni vaikka alavatsaan jos eivät muuten jalkovälissä pysy, suorista selkäsi ja lopeta vikinä.

[ 10 viestiä | ]