Talviautoilua Talviautoilua
Pamputin Pamputin
Feminismin paskimmat puolet: liberaali huorailu Feminismin paskimmat puolet: liberaali huorailu
diy ukulele part 2 diy ukulele part 2
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Tales From the Gamestore Tales From the Gamestore
Muille hauskempi video näin... Muille hauskempi video näin...
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä. Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.
Pölöjä... Pölöjä...
Kohta tulee ruikulipaskaa Kohta tulee ruikulipaskaa
Börh :3 Börh :3
Miksi uskontoja perustetaan? -Jotta saadaan fyffee ja peffaa. Miksi uskontoja perustetaan? -Jotta saadaan fyffee ja peffaa.
Totuus sauruksista Totuus sauruksista
Ystäväpäivälle toinen viisu. Ystäväpäivälle toinen viisu.
Painoi puuta Painoi puuta
Hyvää paskapaperia oli Hyvää paskapaperia oli
Normipäivä Normipäivä
Raksa-punatukka Raksa-punatukka
Tsekkaas tää!!! Tsekkaas tää!!!
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Kusipää Henki Kusipää Henki
Hyllynlyllyä Hyllynlyllyä
Poor pussy Poor pussy
NPC-vitsi ei mukaile ihmisoikeuksia NPC-vitsi ei mukaile ihmisoikeuksia
 724 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.29 MB, 2 tiedostoa, 17.08.2021 19:36:47
[ + 9 - | ]

Kiitos Mestari!

[55844] [7f7pc.jpg] [0.07 MB] [780x433] [] []
7f7pc.jpg
[55843] [c0lr3.jpg] [0.21 MB] [687x1190] [] []
c0lr3.jpg

18.08.2021 01:21:45
#491084 [+-] Piilota Suosittele

Tilanne on juurikin näin. Heti kun ote lerpahtaa alkaa ählämien touhu. Sama on ollut nähtävissä kaikkialla mihin niitä on viety. Ruotsi, Suomi, joista ruotsilla vielä tällä hetkellä pahemmat tilanteet. Mutta Suomi tulee kovasti perässä hetki hetkeltä. Itäkeskuksen alue on menetetty. Kontula, Myllypuro, Itäkeskus, Vuosaari. POhjoisella alueella on alkanut vaellus käymään pois, koska niitä alkanut näkymään. Lieveilmiöinä leikkikentän uima-altaat on poissa käytöstä, koska niissä pestiin vaatteita. Talonyhtiöiden pesutiloissa (matto & vaatepesula) pestään koko suvun vaatteet ja matot (sama meininki manneilla ja ählyillä).

Helsingistä on alkanut kato käydä. Syntysuomalaiset muuttavat muualle. Alueille, johon ei somali ja ähly ei halua mennä. Nyt se on aivan selvä asia miksi muuttavat.

18.08.2021 17:51:42
#491236 [+-] Piilota Suosittele

Juuri näin.

Tavallinen kansa siellä halailee talibanitaistelijoita ja juhlii talibaneja kadulla.

Muutama harva äänekäs sitten on huolissaan itsestään, perheestään, sukulaisistaan, jotka väitetysti pitävät talibaneja ongelmana.

Jos Afganistanista alkaa "Eurooppa-vyöry", niin todellisuudessa sieltä tulee talibaneja ja taliban-mielisiä suurin osa ja vain muutama harva oikeasti hädässä oleva. Etenkin, jos "hädässä oleva" on mies. Nuoret naiset ja etenkin teinitytöt ovat riskiryhmässä, mutta Eurooppa-vyöryn iskiessä, me tiedämme aiemmista hyvin, ketkä sieltä "turvaa" hakemaan läpsyttelevät. Eivät todellakaan teinitytöt. Ehkä teinipojiksi itseään väittävät, mutta heillä on ikää keskimäärin 35 vuotta, sharia-lakia kannatetaan ja heidän mielestään teinitytöt pitää pakkonaittaa heille.

Sinisilmäisyydellä, naiiviudella ja ylitsevuotavan typerällä ihmiseen luottamisella ja uskomisella Eurooppa tuhoaa itsensä, ellei estä Eurooppaan kohdistuvaa vyöryä maista, joiden kansalaiset vain eivät voi integroitua länsimaisiin oikeusvaltioihin.

[ 12 viestiä | ]