On saavutettu 100% tasa-arvo. On saavutettu 100% tasa-arvo.
Kissa haluaa mukaan seikkailuihin Kissa haluaa mukaan seikkailuihin
paska juttu paska juttu
Poikalapsi leikkii autoilla tämä on väärin! T Naisasialiitto Poikalapsi leikkii autoilla tämä on väärin! T Naisasialiitto
Juhannuksen ruokavinkki Juhannuksen ruokavinkki
Tussahti Tussahti
alkuaineet alkuaineet
sanna marin sanna marin
Elokapina Elokapina
I'm sorry, Mira I'm sorry, Mira
Hui! Hui!
verotus verotus
Power Ranger- opening Power Ranger- opening
Insane in the membrain Insane in the membrain
Jussikin ottaa kantaa. Jussikin ottaa kantaa.
titanic ei oo mitään titanic ei oo mitään
lasten kasvatus osa2 lasten kasvatus osa2
Miksi aina te kolme? Miksi aina te kolme?
Pyllistä veronmaksaja, liukastetta ei ole Pyllistä veronmaksaja, liukastetta ei ole
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Kuntapuolen sopiminen Kuntapuolen sopiminen
No niinpä tietenkin. No niinpä tietenkin.
sananvapaus sananvapaus
Hahmoa ei vielä avattu Hahmoa ei vielä avattu
 871 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 31.07.2021 08:48:33
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 31.07.2021.

Riffe ja Saddam

[55487] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [750x726] [] []
tiedosto.jpg

31.07.2021 09:55:34
#485220 [+1] Piilota Suosittele

Saddam oli läjä paskaa mutta silti paras vaihtoehto. Hiekkaihmiset eivät osaa käsitellä tilannetta jossa niillä on vaihtoehtoja. Rautanyrkki on ainoa jolla ne apinat pysyy ruodussa.

31.07.2021 13:33:14
#485256 [+-] Piilota Suosittele

>>485220
paska äijähän se toki oli mutta ei sillä ollu mitään tekemistä al-qaedan, bin ladenin tai wtc tornien räjäytyksen kanssa niinkuin ameriikka antoi ymmärtää. myöskään sillä ei ollu niitä joukkotuhoaseita minkä takia sitä vastaan oli niin tärkeä lähteä sotaan. ja ylimääränen juttu mitä ei ollut niin mitään jatkosuunnitelmaa että mitä sitten kun saddam on poissa, kyllä irakilaiset varmaan ottaa vapauttajat vastaan kukkaseppelein ja hoitaa sen jälkeen asiansa kuntoon itsekseen ja laulaa kumbayaa. mitäpä tapahtuikaan? ISIS, perkele. ja sen mukana pakolaiskriisit ja mitä vielä.

kiitos bush

31.07.2021 18:39:22
#485308 [+1] Piilota Suosittele

>>485256 Terrorismin vastainen sota oli yksi iso öljyreissu jossa herroja ei ihmishenget kiinnostanu. Ei omat eikä vieraat.

Jos Bushin porukka ois halunnu terrorismia vastaan sotia, nii oikeat osoitteet ois ollu saudi-arabia ja dubai. Muttei sopinu plääniin.

31.07.2021 20:53:32
#485387 [+1] Piilota Suosittele

Nato sai aikaan nykysen musulmaanien joukkovaelluksen ihmisten ilmoille. Saddam ja Gaddafi oli molemmat hulluja diktaattoreita, mutta varsinki Gaddaf tajus mitä tulee tapahtumaan jos vahvat johtajat viedään hiekkaväeltä. Sikshän se saikin eurooppalaisilta lahjuksia, että ei päästä niitä apinoita jorpakon yli. Vaan mitenkä sitten, jenkit päänenässä halus pistää paikat paskaksi toisella mantereella ja tässä sitä satoa nyt sitten niitetään. Ja sitten vielä jotku apinat haaveilee Natoon liittymisestä höpöttäen jotaki ryssistä. Ryssä on ryssä vaikka voissa paistais, mutta ei ainakaan ne oo käyneet ympäri planeettaa laittamassa paikkoja paskaksi joiden jälkeiset tuhot saa muut sitten korjailla.
>>485220
>>485265

[ 5 viestiä | ]