osaa ne koiratkin osaa ne koiratkin
Nörtti toivottaa hyvää ystävänpäivää <3 Nörtti toivottaa hyvää ystävänpäivää <3
Trumpin ilmeet Trumpin ilmeet
avaat kylpyhuoneesi oven ja näet tämän, miten toimit ? avaat kylpyhuoneesi oven ja näet tämän, miten toimit ?
Repostnik ja torm.. term.. no jotain salaista FSB:tä Repostnik ja torm.. term.. no jotain salaista FSB:tä
One♂Ass♂Man♂ One♂Ass♂Man♂
autismi autismi
hyvä mainos hyvä mainos
sonja hoitaa sonja hoitaa
Alien Alien
Sushirullan nussimisohjeet Sushirullan nussimisohjeet
Tunnelmallista II Tunnelmallista II
proffa puhuu proffa puhuu
menköön jänis... jänis meni... menköön jänis... jänis meni...
Idyllistä Idyllistä
Järjesti jäynän :) Järjesti jäynän :)
Pöndet kävi keskustas Pöndet kävi keskustas
Kaksipäinen poro Kaksipäinen poro
Lunta nassuun Lunta nassuun
Kultalusikka-logiikka Kultalusikka-logiikka
;_; ;_;
Repostnik innostuu Repostnik innostuu
Dunno Dunno
Hei Hei Franklin Hei Hei Franklin
 771 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]