Tissit Tissit
Gran Eh auto Gran Eh auto
en mä oikeesti kattonu sen tissejä en mä oikeesti kattonu sen tissejä
ei tainnu olla avaimia ei tainnu olla avaimia
totuus sattuu totuus sattuu
Melekoset Melekoset
Miisa Nuorgam Miisa Nuorgam
tekoälyämpäri is captain now tekoälyämpäri is captain now
gaza gaza
Kaunista Kaunista
meillä on tilaa meillä on tilaa
shitposting 4 fun shitposting 4 fun
pulveria pulveria
tuulimyllyn askartelua tuulimyllyn askartelua
nyt tuli lähtö nyt tuli lähtö
hector hector
Hulluja nuo demokraatit Hulluja nuo demokraatit
Luolastolaiset koskettaa pimppiä Luolastolaiset koskettaa pimppiä
Hiihdon sm kisat Hiihdon sm kisat
sairaat paskiaiset sairaat paskiaiset
Kummitus Kummitus
hieno suoritus hieno suoritus
pyllistelyä pyllistelyä
Tissit Tissit
 1 348 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 09.07.2021 12:22:40
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 09.07.2021.

Apu vierailee kaupassa

[55041] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1080x720] [] []
tiedosto.jpg

09.07.2021 12:31:09
#478657 [+-] Piilota Suosittele

Eipä ole enää tuollaisia lähikauppoja. Ihmiset ulisee ku pienet kaupat ja huoltsikat menee nurin, ja nämä samat ulisijat hakee ruuat jättimarketista ja pysähtyy vain peukkubaareissa.

10.07.2021 06:52:50
#478817 [+-] Piilota Suosittele

https://www.google.com/maps/@61.3128488,23.3740883,3a,32.6y,147.34h,89.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1soCXYkz426nrd0PyTv7yQXg!2e0!7i13312!8i6656

10.07.2021 13:24:33
#478849 [+1] Piilota Suosittele

Feikki koska 90-luvulla perähikiöillä eläneet tietää että sillon siellä oli pyhisin kaupat visusti kiinni.

11.07.2021 08:11:33
#479119 [+-] Piilota Suosittele

>>478849 Minä elin perähikiällä. Oli aika jolloin kauppa oli sunnuntaisin kiinni. Sittemmin se päivittyi ajan haasteisiin ja avasi ovensa sunnuntaisin kello 9-12.

09.05.2024 12:11:20
#619654 [+-] Piilota Suosittele

>>479119
Mä elin persejönsterissä. Kaupungeissa ei silloin saanut pitää kauppoja auki sunnuntaisin, mutta persejönstereissä sai. En tiedä liittyikö vain siihen, että kesäisin asukasluku vähintään tuplaantui mökkikaudeksi, mutta joka tapauksessa sai. Paikalliset kaupat olivat auki 12-16. Veneellä oli kahden välillä ihan sama kummassa kävi, se oli tunti suuntaansa. Ja jos halusi vaihtelua, niin naapurikunnan kaupparantaan ajoi puolessatoista tunnissa.

[ 15 viestiä | ]