Gaza ei kuulu Israelille Gaza ei kuulu Israelille
Koodikieltä Koodikieltä
Jonned yriddää hagee eddania k-margedil :DDD:D Jonned yriddää hagee eddania k-margedil :DDD:D
Ipa metsästelemässä Ipa metsästelemässä
Wohvelilukki Wohvelilukki
5000 vuotta vanha silmäproteesi 5000 vuotta vanha silmäproteesi
Peräkonttirötvääjä Peräkonttirötvääjä
D.va D.va
Ruma selkä Ruma selkä
Valtakunnat Valtakunnat
kissan skyline kissan skyline
Operaatio Crossroads Operaatio Crossroads
hyvä suoritus hyvä suoritus
Älä huoli hooman, minä puolustan! Älä huoli hooman, minä puolustan!
Karppi ja koiro Karppi ja koiro
Paska-kooste 2 Paska-kooste 2
Kissabläjäys Kissabläjäys
Aivosi vain kusettavat sinua Aivosi vain kusettavat sinua
Meatball Meatball
Tassu Tassu
Professional dominatrix Professional dominatrix
ennen/jälkeen ennen/jälkeen
The sadness of pain au chocolat The sadness of pain au chocolat
Muricaanien järjet Muricaanien järjet
 775 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.11 MB, 4 tiedostoa, 05.07.2021 18:19:57
[ + 3 - | ]

Razzizmia joka paikassa!

[54993] [Screenshot_20210705-142311_Twitter.jpg] [0.91 MB] [1080x1780] [] []
Screenshot_20210705-142311_Twitter.jpg
[54992] [Screenshot_20210705-144446_Twitter.jpg] [0.4 MB] [1080x1064] [] []
Screenshot_20210705-144446_Twitter.jpg
[54991] [Screenshot_20210705-171408_Twitter.jpg] [0.61 MB] [1080x1639] [] []
Screenshot_20210705-171408_Twitter.jpg
[54990] [Screenshot_20210705-171809_Twitter.jpg] [0.18 MB] [1080x803] [] []
Screenshot_20210705-171809_Twitter.jpg

05.07.2021 18:54:12
#477900 [+-] Piilota Suosittele

Villen logiikalla Vaalimaan raja-asemalla kaikki Suomen Tullin tarkastukseen ottamat henkilöt jotka eivät ole suomalaisia johtuu rasismista.

05.07.2021 20:11:13 | 20:11:54
#477928 [+1] Piilota Suosittele

Pakko huutella razzizmi

ku on vasektomistosta ja o
paha olla iha kaikest!

Töehi ei mennä!
Ja ne jotka o töesä,
ei sa saada rahua!
Meijä pitää saada rahua!

05.07.2021 20:32:32
#477932 [+-] Piilota Suosittele

Saamelaiset wokeihmiset voivat syyttää ihan itseään siitä, että kukaan täysipäinen ei osta mitään heidän käsitöitään kaappeihin piilotettavaksi. Jos niitä pitää edes kotona sisällä esillä, niin loukkaa ihan vitusti heidän kulttuuri.

[ 4 viestiä | ]