Sannia jos saisi Sannia jos saisi
heisimato heisimato
Tuloksia! Tuloksia!
oon toi heppa oon toi heppa
Kellotusalusta Kellotusalusta
Venyttelisitkö? Venyttelisitkö?
nälkänen lintu nälkänen lintu
5/5 nimi 5/5 nimi
Mugava tikku :3 Mugava tikku :3
Velhopornoo Velhopornoo
Aikamatkaajat Aikamatkaajat
Jos Turppi ois pitkä Jos Turppi ois pitkä
Sotakettuja Sotakettuja
The Fast Show The Fast Show
Darwinin palkinto ansaittu Darwinin palkinto ansaittu
senkin sottapytty :3 senkin sottapytty :3
oli jumissa :3 oli jumissa :3
pub markus pub markus
Hyväntekijä Hyväntekijä
Ole hyvä Ole hyvä
Vain suomessa! Vain suomessa!
Dang ol' Kamehameha Dang ol' Kamehameha
ihania naisia ihania naisia
Im so Happy Im so Happy
 766 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.05 MB, 3 tiedostoa, 05.07.2021 18:16:58
[ + 1 | ]

Hyvesignalointia se on vain.

[54989] [20210705_181129.jpg] [0.54 MB] [2048x1536] [] []
20210705_181129.jpg
[54988] [Screenshot_20210705-181157_Samsung-Internet.jpg] [0.77 MB] [1079x1956] [] []
Screenshot_20210705-181157_Samsung-Internet.jpg
[54987] [Screenshot_20210705-181224_Samsung-Internet.jpg] [0.74 MB] [1044x1728] [] []
Screenshot_20210705-181224_Samsung-Internet.jpg

kärkkäinen

 · 

makia

05.07.2021 18:22:10 | 18:22:54
#477892 [+-] Piilota Suosittele

Eipä siinä. Itsekin ostin Kärkkäiseltä karttataskun kun oma hukkui ja pitäähän särmällä reservin upseerilla olla samanlainen, mitä myytiin sotkussa.

05.07.2021 19:28:29
#477916 [+-] Piilota Suosittele

>>477889
>>477897
19.03.2021 Makian jannut ilmoittaa lopettavansa yhteistyön hihhuli kärkkiksen kanssa.
05.07.2021 Kärkkiksellä on edelleen myynnissä makian rytkyjä. (Varmaan myyvät varastot loppuun)

05.07.2021 19:47:28
#477919 [+-] Piilota Suosittele

>>477916
kiitos tuo selitti, myös alennusmyynnin -30%
sopparit on varmaan voimassa tyyliin vuoden kerrallaan eikä niitä niin vaan irtisanota kesken kaiken ellei haluta isoa rähinää sopimusrikkomuksesta jne, mutta varmaankin ilmottaneet maaliskuussa että sitä ei uusita ja nyt myydään sit viimeset poijes kuleksimasta

05.07.2021 20:08:17
#477927 [+-] Piilota Suosittele

Makia, ulkomailla tehtyä "suomalaista" ylihintaista laatutuotteeksi väitettyä perusvaatetta.

Koska Makian myynti ei vedä tarpeeksi, pitää hyvesignaloida ja päästä julkisuuteen kaikin tavoin, vaikka sitten Lidlin kanssa tehtävällä erikoismarkettimallistolla.

Ostan itse kyllä melko paljon tavaraa Kärkkäiseltä, myös vaatteita, mutta en kyllä Makiaa.

Ja jos pitää ostaa tavallisia laadukkaita ja kestäviä t-paitoja (kotoa poistuessani tosin 95% ajasta käytän kauluspaitoja), en todellakaan osta Makiaa, vaan Espritin paitoja (ja tarjouksesta tietenkin, koska olen pihtarikin).

06.07.2021 05:25:24
#477992 [+-] Piilota Suosittele

Sehän kannattaa, että vetää herneet nenään kauppiaan henkiläkohtaisista purskauksista facessa.
Itse viittaisin kintaalla, mutta ehkä on parempi että makia:lta loppuu myynti.

[ 9 viestiä | ]