Cyberpunk Luolasto - Sutinaa sekä sukkahousuja Cyberpunk Luolasto - Sutinaa sekä sukkahousuja
Alamaailman Vasarat - Kebab tai henki! Alamaailman Vasarat - Kebab tai henki!
meidän äidit ja olavi meidän äidit ja olavi
Ai kauhea mikä mellakka ^^ Ai kauhea mikä mellakka ^^
internet haaste <3 internet haaste <3
Syyllinen Syyllinen
Panisin Panisin
Pelle Hermannin seikkailut Pelle Hermannin seikkailut
DOG BLOOD - CHELLA RIDE DOG BLOOD - CHELLA RIDE
jeccu jeccu
Velipojan kanssa saunottiin... Velipojan kanssa saunottiin...
ossi ossi
Gesaffelstein - Pursuit Gesaffelstein - Pursuit
asenne kunnossa asenne kunnossa
Tucker Carlson Tucker Carlson
Homoa? Mukana. Homoa? Mukana.
Sulavaliikkeinen uimahyppy Sulavaliikkeinen uimahyppy
Fear Factor Fear Factor
kotitekoinen roomba kotitekoinen roomba
tuo kaverinsa mukana :3 tuo kaverinsa mukana :3
Halla-aho ja kootut selitykset 3 Halla-aho ja kootut selitykset 3
Suopursu taivaalla, natinkia Suopursu taivaalla, natinkia
Natsikortti - kun argumentit on loppu Natsikortti - kun argumentit on loppu
Ihana nainen Ihana nainen
 808 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.48 MB, 3 tiedostoa, 01.07.2021 22:10:50
[ + 5 - | ]

Pimppihallitus osaa.

[54927] [20210701_220652.jpg] [0.13 MB] [1080x717] [] []
20210701_220652.jpg
[54926] [Screenshot_20210701-175530_Twitter.jpg] [0.87 MB] [1079x1743] [] []
Screenshot_20210701-175530_Twitter.jpg
[54925] [Screenshot_20210701-220714_Samsung-Internet.jpg] [0.47 MB] [1079x1197] [] []
Screenshot_20210701-220714_Samsung-Internet.jpg

hallitus

(111)  · 

marin

(115)  · 

helsinki

(83)
01.07.2021 23:28:11
#477025 [+1] Piilota Suosittele

Voi miten väärässä voi ihminen joskus olla...
Lipposen sateenkaari hallituksen aikaan manasin ettei tätä huonommin voi hallitus enää vetää, no sen jälkeen Vanhanen sai aika paljon anteeksi kun alkoverot laski niin että mäyris ketterää makso 8€ ja lodju 15€, silloin kuitenkin valtiovarasministerinä härväsi "Jykä Käteinen" joka ei luvannut hyvää tulevan kannalta.
Kiviniemen aika oli lyhyt ja siitä muistetaan vain M.Kivinemen perse kuvat (kieltämättä hyvä perse).
Sitten tulikin kokoomuksen aika ja "Jykä" + "Stubido" <3 "Juttis" pääsivät veivaamaan krekuille lainoja jotta EU:n isojen maiden liikepankit eivät menneet konkkaan ja vähän muitakin sähellyksiä jonka jälkeen Jyrki "boy" lähti palkkiovirkaan talouskomissaariksi ja veti läpsystä vaihdon "Stubidon" kanssa jonka jälkeen suomella oli vittumaisesti virnuileva pepsodent pääministeri joka muistetaan kolan loiskautuksesta ja impalla ikkunaan jutuista.
"Stubidon" jälkeen... Ei helvetti... Ei jumalauta!
Sipilä, Soini ja "Stubido" = SSS hallitus joka muuttui välissä SOS hallitukseksi kun "Stubido" teki läpsystä vaihdon Orpon kanssa.
Tämä porukka sitten muistettiin kun pääministeri tarjosi asuntoaan pakolaisille, tapasi 17-vuotiaan (minä voin todistaa, olen 17v), ulkorajoilta marssi porukkaa kuin pipoa hokien "Asylum, asylum, missä minu raha, tämä puuro paha".
Onneksi puolustusvoimat oli ripeästi kantamassa tulijoiden laukkuja, SPR perusti kilpaa Luonan kanssa vokkeja ja tietyt piirit toistelivat mantraa "Meillä on tilaa, welcome immigrants, meillä on tilaa"...
Tämän ja muiden sipilöintien jälkeen ajattelin että seuraava hallitus toivon mukaan on huomattavasti viisaampi.
Tänäpäivänä: "Voi VITTU!!!"
Joten voi arvata että tulevaisuuden uskoni ja optimismini suomen suhteen on yhtä koholla kuin keskiverto -80 vuotiaan ukon erektio.

02.07.2021 09:20:25
#477114 [+-] Piilota Suosittele

Minä työskentelen metsässä saatanan neekeri! Sinä et pärjäisi siellä tuntiakaan vaikka olet viidakosta kotoisin.

[ 10 viestiä | ]