Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar
Syö salaattisi Syö salaattisi
Totuus tulee pullosta Totuus tulee pullosta
Kiljua perkele Kiljua perkele
Peppu kipiä Peppu kipiä
Le Nappula - Lidl Wayne Le Nappula - Lidl Wayne
Treffit Treffit
työnnyn työnnyn
Iso tissi Iso tissi
Paras elintaso ja etuudet Paras elintaso ja etuudet
iidazsofia iidazsofia
Gluteeniton classic Gluteeniton classic
Contio Cen Lasta Mielii Contio Cen Lasta Mielii
Mechacat Mechacat
haha haha
Bussipysäkkejä Bussipysäkkejä
Jos vain tietäisit.. Jos vain tietäisit..
ICE ICE BABY! ICE ICE BABY!
Ilmeilijä Ilmeilijä
Kylvyssä :3 Kylvyssä :3
Lampaita Lampaita
Se7en Se7en
Sain tästä syövän enkä halua kuolla yksin Sain tästä syövän enkä halua kuolla yksin
Ei ole mun! Ei ole mun!
 827 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.9 MB, 2 tiedostoa, 17.05.2021 21:40:24
[ + 3 - | ]

Matu ja vihreä.

[53933] [Screenshot_20210517-212800_Twitter.jpg] [0.34 MB] [1079x912] [] []
Screenshot_20210517-212800_Twitter.jpg
[53932] [Screenshot_20210517-213140_Twitter.jpg] [0.56 MB] [1079x1308] [] []
Screenshot_20210517-213140_Twitter.jpg

iiris

(17)  · 

somali

(105)
17.05.2021 22:31:11
#464696 [+-] Piilota Suosittele

kuinkas päästötön operaatio uuden sähkö- kaasu- tai hybridiauton rakentaminen on?
ei mulla mitään faktaa tästä ole mutta jotenkin vaan tuntus että olemassa olevat autot kannattas ajaa loppuun tai ainakin sen 12 vuotta

17.05.2021 22:59:03 | 23:01:12
#464698 [+3] Piilota Suosittele

Iiris on vain aidosti hölmö.
Ja lisäksi misandristi.

Jos joku tavallinen ihminen olisi tehnyt pienen typo- tai ajatusvirheen, sen voisi painaa villaisella, koska välillä sellaista tapahtuu, mutta Iiriksen tapauksessa kyse on lähtökohtaisesti väärästä käsityksestä, jota tuskin kukaan saa selitettyä hänelle niin, että totuus Iiriksen kovaan kalloon menisi.

Autojen keski-ikä kun ei ole sama asia kuin keskimääräinen romutusikä, joka on jo yli 20 vuotta Suomessa. Yksityisautolla ajavan ruoskimisen on loputtava ja rahaa alettava keräämään cityvihreiltä. Esimerkiksi kaikki polkupyörät pitäisi rekisteröidä ja niistä maksaa maksuja, koska pyörätietkin maksavat.

[ 3 viestiä | ]