Kuvakommentti22 Kuvakommentti22
Naiset ennen Naiset ennen
gg allin gg allin
Lääketeollisuus tekee vain paalua Lääketeollisuus tekee vain paalua
habs ehotteli tämmösiä habs ehotteli tämmösiä
Joko on trumppia ikävä? Joko on trumppia ikävä?
Another Brick In The Wall Another Brick In The Wall
Mitä se Trump sanoikaan.. Mitä se Trump sanoikaan..
mummon painajainen mummon painajainen
Teemunaattori Teemunaattori
Äärioikeisto kokontuu Äärioikeisto kokontuu
its raining men its raining men
HOMBO HOMBO
Same shit, diffarent asshole Same shit, diffarent asshole
Viduttaako? Viduttaako?
hitto hitto
Vakavatahna Vakavatahna
blyatboat blyatboat
Pieru bugi Pieru bugi
Saanatanan rokottamattomat! Saanatanan rokottamattomat!
Saunailta. No fake! Saunailta. No fake!
Pyhä apustaja äetii Pyhä apustaja äetii
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
Lääketeollisuus tekee vain paalua jatkoa Lääketeollisuus tekee vain paalua jatkoa
 1 076 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 04.02.2020 17:59:11
[ + 6 - | ]

Ryötsi

[39286] [343c32f2.jpg] [0.07 MB] [900x615] [] []
343c32f2.jpg

ruotsi

(146)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

mamu

(210)  · 

somali

(105)  · 

neekeri

(1399)  · 

paskanahka

(148)  · 

hurri

(17)  · 

swedu

 · 

de gröna

(124)  · 

vihreät

(423)  · 

suvakit

(201)  · 

blm

(181)  · 

nainen

(2353)  · 

huora

(185)  · 

vihervassarit

(92)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

aakkoslauma

(120)  · 

sdp

(558)  · 

demarit

(141)  · 

cuck

(22)  · 

loinen

(125)  · 

torakat

(81)  · 

pedofiili

(90)  · 

islam

(207)  · 

muslimi

(205)  · 

simpanssi

(61)  · 

apina

(178)  · 

ruma

(136)  · 

haiseva

(54)  · 

oksettava

(43)  · 

kuvottava

(32)  · 

kulttuurin rikkaus

(16)  · 

kulttuurin rikastuttaja

(18)  · 

mudshark

(6)  · 

ahmed al-raiskhar

(33)
04.02.2020 18:01:19 | 18:01:39
#302983 [+1] Piilota Suosittele

Pakkohan tuo ettei vaan leimautuisi rasistiksi. Onhan näitä tapauksia todellisuudessakin. Esim. brittien pedofiilirinki ja ruottissa raiskaus ilmotusten jättämättäminen ettei vaan palleroille tuu paha mieli ja koe rasismia.

04.02.2020 18:48:02
#303006 [+2] Piilota Suosittele

>>302983 Nykyään vallitseva suvaitsevaisuuden ja suoranaisen munattomuuden kulttuuri kuvottaa minua. Eikä siinä mitään jos se aiheuttaisi vain kuvotusta minussa, mutta kun sillä on aiheutettu korjaamatonta vahinkoa.

04.02.2020 19:36:43
#303022 [+-] Piilota Suosittele

>>303006
Veikkaan, että suurin osa noista tuntemuksista ja näkemyksestäsi syntyy siitä, että olet täyttänyt uutisvirtasi vain yhdenlaisella sisällöllä, tai kiinnität huomiosi vain tietynlaisiin uutisiin.

Jos konkreettisesti viittaat suvaitsevaisuuden kulttuurilla esimerkiksi turvapaikanhakijoihin, niin vastaanottaminen ei liity suvaitsevaisuuteen. Sen pohjalla on enemmän kuin vain yksi tekijä, esimerkiksi perustuslaki.

Kun puhutaan lain tulkinnasta, saattaa joku ottaa esimerkiksi Puolan. Pystyyhän sekin tekemään päätöksia ja kieltäytyä ottamasta vastaan tietyistä maista tulevia, miksi emme siis mekin? Tällainen rusinoiden poimiminen yksittäisen valtion pullista edustaa vähän hassua logiikkaa. Varsinkin kuin tietää miten Puolan oikeuslaitoksen riippumattomuuden ja perustuslakituomioistuimen on käynyt nykyisen johdon käsissä.

04.02.2020 19:46:21
#303025 [+1] Piilota Suosittele

>>303022 Se johtuu siitä että niitä tietynlaisia uutisia on hiukan liikaa. On paskapuhetta väittää, että euroopalla olisi jokin moraalinen velvollisuus majoittaa, ja elättää jokainen välimeren yli pyrkivä ihminen. On olemassa myös sellaista maahanmuuttoa jonka vaikutukset yhteiskunnallemme ovat positiivisia. En minä vastusta vaikkapa virolaisia lääkäreitä, tai aasialaisia yliopisto opiskelijoita, enkä kitise edes halpatyövoiman käytöstä joka on raksoilla todellinen ongelma. Ongelma on ihmiset jotka eivät sopeudu, eivätkä edes halua sopeutua länsimaiseen yhteiskuntaan. Eurooppa ei tarvitse syyrialaisia, libyalaisia, irakilaisia, tai somaleita.

05.02.2020 00:48:58
#303159 [+2] Piilota Suosittele

>>303022
Neekereillä on todistetusti geneettinen taipumus alhaiseen älykkyysosamäärään ja raiskauksiin sekä muuhun rikollisuuteen tämän myötä. He eivät halua sopeutua, koska ne ketkä haluaisivat, eivät pysty käsittämään kulttuuria jossa tullaan toimeen, ja autetaan toisia.
Koskee näitä hiekkaihmisiä kanssa:
>>303025
syyrialaisia, libyalaisia, irakilaisia, tai somaleita.

06.02.2020 20:49:20
#303829 [+-] Piilota Suosittele

>>303457 ei tietenkään, mutta meinaan että jos se käy henkisen kunnon päälle tietää tasan tarkkaan mikä tällä kertaa meni pieleen, miksi avata joka armon kerta samat haavat? elätkö siitä tai jotain?

06.02.2020 21:16:41
#303851 [+-] Piilota Suosittele

>>303846 no jos tietää haluat ni onnea sen viiden luotettavahkon eri lehden ristireferoinnin ja lähteisiin perehtymisen kanssa. jotku niistä tutkimuksista on monikymmensivusia

09.02.2020 19:35:14
#304873 [+-] Piilota Suosittele

>>303894 taasko tää menee tähän?
1) jooh voisit tehä tälleen jos kerta noin avoimesti kärsit tavoistasi
2) saatanan tollo, ei se niin toimi
3) sain sen kyllä kuulostaa tyhmältä, ei siinä
4) haluan kärsiä koska se on valttia tässä maailmassa
5) voisit myös koittaa kärsiä viisaammin
6) vitun suvakki

?????

[ 14 viestiä | ]