ppl who play fortnite ppl who play fortnite
:D spaguu :D :D spaguu :D
Ylen draamatuotanto esittää: Ei saatana Ylen draamatuotanto esittää: Ei saatana
niin hyviä bittejä niin hyviä bittejä
Nikke Knatterton -kuvakommentti Nikke Knatterton -kuvakommentti
When you see it... When you see it...
Harva on viel nelikymppisenä näin hyväs kunnos :D Harva on viel nelikymppisenä näin hyväs kunnos :D
70 Luvun loppu 70 Luvun loppu
niin läski äijä niin läski äijä
Hakkarainen (Falco) Hakkarainen (Falco)
Vahinkorasisti fanart. Vahinkorasisti fanart.
Baarissa. Baarissa.
Musdalais spurdo :DDDD Musdalais spurdo :DDDD
Dasabainottelua Dasabainottelua
Akun kohtalo Akun kohtalo
Uutuustuote Uutuustuote
'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus 'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus
Uspenskin katedraali Omskissa Uspenskin katedraali Omskissa
Pärssisen muistolle 3 Pärssisen muistolle 3
Tohtori Sykerö Impro dubbi Tohtori Sykerö Impro dubbi
Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla
Shoryuken! Shoryuken!
Ta-vut-ta-en op-pii par-hai-ten Ta-vut-ta-en op-pii par-hai-ten
Kakadut, sademetsien Teppo Tulput Kakadut, sademetsien Teppo Tulput
 735 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 14.05.2021 14:41:07
[ + 5 - | ]

Syy miksi idiootit kannattaa pakettia.

[53881] [Screenshot_20210514-143508_Twitter.jpg] [0.12 MB] [1079x374] [] []
Screenshot_20210514-143508_Twitter.jpg

sanna

(126)  · 

korkeasaari

14.05.2021 14:48:19
#463861 [+-] Piilota Suosittele

Täällä on paljon kuullut sitä, että äänestetään persuja koska vassarit vituttaa. Ei siksi, että persuilla olisi jotain annettavaa.

14.05.2021 15:15:44
#463865 [+-] Piilota Suosittele

>>463861
Ehkä tällä hölmöilyllä yritetään tiputtaa sellaiset pois kannatuksesta. Vaikea ymmärtää motiivia, mutta toi puheenvuoroilla pelleily on vielä vaikeampi ymmärrettäväksi

14.05.2021 17:55:23
#463917 [+1] Piilota Suosittele

>>463861 äänestän persuja siksi että saataisiin anteron mokkamunaiset homostelukaverit vittuun euroopasta ja takaisin aavikolle, hyvässä lykyssä Antero seuraa perässä

14.05.2021 22:59:20
#464023 [+1] Piilota Suosittele

>>463861
Aika jännä että äänestää persuja koska vassarit vituttaa. Varmasti on muitakin syitä. Taino, toki jos mennään yksilötasolle kuten tämä apinaorkesterin johtaja (ei sen eduskunnan) niin varmasti näinkin kehitysvammaisia yksilöitä voi löytyä yhden käden sormilla laskettava määrä.

[ 8 viestiä | ]