Ei oo eka päivä piknikillä Ei oo eka päivä piknikillä
Vauva vain nauroi Vauva vain nauroi
Pieru, ruokavalio ja psykoosi Pieru, ruokavalio ja psykoosi
Kärpästen rouva Kärpästen rouva
Pelataas vähän. Pelataas vähän.
isä ukko isä ukko
Miksi ihmeessä niglettejä ei pahemmin arvosteta? Miksi ihmeessä niglettejä ei pahemmin arvosteta?
@Digimummo nauraa sun kyrvälle @Digimummo nauraa sun kyrvälle
Ihania mummoja Ihania mummoja
Nakuankka kaupungilla 3 Nakuankka kaupungilla 3
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
naamapalmu olympialaisissa naamapalmu olympialaisissa
transut transut
Pöystti apu apustus Pöystti apu apustus
Tifa Tifa
Evangelion Evangelion
Ihana nainen, luolasto malli. Ihana nainen, luolasto malli.
Hyvä harrastus Hyvä harrastus
Keimo pisti kimchit tulille Keimo pisti kimchit tulille
Talent Talent
Seinessä uinnin jälkeen Seinessä uinnin jälkeen
Sillä välin japanin toimistossa Sillä välin japanin toimistossa
Legendaarista Legendaarista
Miu mau Miu mau
 1 381 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto, 14.05.2021 12:03:32
[ + 4 - | ]

Onko olemassa palavaa vettä?

[53879] [32561.png] [0.64 MB] [465x700] [] []
32561.png

tyttö

(452)  · 

kylpy

(56)
15.05.2021 02:17:51
#464117 [+1] Piilota Suosittele

>>464017
M.. mitä vitun taikuutta tää on? Jumalauta saatana mää oon täällä jo jonku aikaa kikkaillu menemään ja vasta nyt neuvvottuna kiinnitin etes huomiota tuohon. Sitä ku tullee vanahaksi niin luulee jo nähäneensä ja oppineensa kaiken, mutta sitten aina jostaki kiven kolosta tullee joku amis joka antaa elämää helepottavia vinkkejä. Saatanan saatana. Sii.. eiku siis kiitos.

15.05.2021 18:54:44
#464296 [+-] Piilota Suosittele

>>464154
Tuostapa tuli mieleen, että tiiäkkö mitä? Suomessa on länsi ja itä. Ja ohan se ihan oletettavaa, että jos menee jotaki onkaloa ronkkimaan niin pakostahan sinne mennee ilimaa sekkaan ja sitten ku se nakkimakkara nykästään pois niin sieltä se ilima tullee poies. Jos et usko niin voit koittaa vaikka ihan ittekses runttasemalla jottain sopivan kokosta palikkaa jäteputkistoon oikeen vauhilla niin kyllä sieltä veren mukana tullee se tuttu prölöhys.

[ 12 viestiä | ]