Ope Ope
ääntä kohti ääntä kohti
put-kissa put-kissa
Sabaton - I, Emperor (Official Lyric Video) Sabaton - I, Emperor (Official Lyric Video)
kivaa liukumäessä kivaa liukumäessä
uhkailu uhkailu
Ihana nainen Ihana nainen
börh börh
vaimo on rasisti vaimo on rasisti
mun naismaku mun naismaku
he-man neuvoo he-man neuvoo
ratgaisu :D ratgaisu :D
paras ai paras ai
Monenlaisia pilluja Monenlaisia pilluja
Hyvää banaania Hyvää banaania
leppävaaran asemalla leppävaaran asemalla
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
Gay Gay
ählämi vs neekeri ählämi vs neekeri
Ihana nainen Ihana nainen
Ric flashing cock used again Ric flashing cock used again
Nakuankan Pirkkaniksi Nakuankan Pirkkaniksi
jalkapallofani jalkapallofani
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
 744 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 29.04.2021 18:28:23
[ + 6 - | ]

sannan kaupat, asiakkaat tyytyväisiä

[53438] [sanna.jpg] [0.13 MB] [868x1280] [] []
sanna.jpg

sanna

(126)  · 

marin

(115)
29.04.2021 19:30:36
#459962 [+-] Piilota Suosittele

>>459956
Mitäs muuten itse touhusit opiskeluaikana tai pentuna kesätöissä?

Itse jaoin mainoksia, kokoonpanijana elektroniikan firmassa, siivosin kerrostalojen rappuja ja saunoja,myöhemmin peruspesuja, kunnes raksa vei mukanaan.

29.04.2021 20:06:48
#459973 [+-] Piilota Suosittele

>>459962
Mitäs muuten itse touhusit opiskeluaikana tai pentuna kesätöissä?

Eristäjänä toimin eristys firmassa ja samalla siel hitsarin apulaisena ja itekki hitsasin välillä. Ja joitain keikkahommia tavarat kuorma-autoon ja viiä johonki. Sit trukkikuskina sillon ku ei tarvinu korttia siihen. Öö siinäpä se tais olla pentuna tai opiskeluaikana. En ollukko kahessa eri firmassa silloin töis. Eniten tos eristys firmassa tein vähän kaikkee.

29.04.2021 20:13:59
#459977 [+-] Piilota Suosittele

>>459973
Eli kaikenlaista on itse kukin tehnyt.
Tässä juuri se pointti, vaikka Marin on ollut joskus kaupan kassa tai Halla-aho tarjoilijana, se ei tee hänestä vähäpätöisempää, vaan päin vastoin.

30.04.2021 01:08:56
#460059 [+-] Piilota Suosittele

>>459977 niinpä se on narsisti täti ja tyhmä. opetettu apinakin osais noi hommat paremmin. 5 akkaa tyhmyys tiivistyy ja kaikki ovat oikeassa omasta mielestään. no sanna varmaan ajattelee että se on sitten ihkussa eu virassa ja asuu belgiassa kun suomi menee konkkaan ton akan takia.

30.04.2021 04:34:30
#460078 [+-] Piilota Suosittele

>>459977
Tässä juuri se pointti, vaikka Marin on ollut joskus kaupan kassa tai Halla-aho tarjoilijana, se ei tee hänestä vähäpätöisempää, vaan päin vastoin.

Jea en ekan viestin aikoina ees huomannu tota kassaa. Toisaalta en kattonu kuvaa ollenkaan kek.

[ 8 viestiä | ]