Doom friendship Doom friendship
Ipa luolastossa Ipa luolastossa
Telttaileva Kukkaismortti :3 Telttaileva Kukkaismortti :3
Osta kalaaaaaa! Osta kalaaaaaa!
Hurraa! Hurraa!
Linja-auto Linja-auto
Usko Eevertti Luttinen Usko Eevertti Luttinen
tissi lauantai tissi lauantai
Hyvää pääsiäistä Hyvää pääsiäistä
Rauhan uskonto kommentoi Iltasanomissa Rauhan uskonto kommentoi Iltasanomissa
unelma unelma
8-bits sheit 8-bits sheit
nunna nunna
Herätys Herätys
Mikä kasvain sulla on päässä Mikä kasvain sulla on päässä
Hotdog Hotdog
ipa iisalmen torilla ipa iisalmen torilla
Nugs Nugs
Viaton istuja Viaton istuja
Conan karanteenissa Conan karanteenissa
Tissejä lisää Tissejä lisää
Tekee gutaa Tekee gutaa
Valupena Valupena
ghetto internet dating... ghetto internet dating...
 1 383 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 21.01.2018 22:50:36
[ + 11 - | ]

West mongolia vauhdissa

[5996] [2b624d93.jpg] [0.33 MB] [1200x881] [] []
2b624d93.jpg

best

 · 

mongolia

(10)
22.08.2018 19:32:59
#86232 [+-] Piilota Suosittele

86226

Voivat olla myös dekoja, re-enactmenttia sekä muuta.
DP:tä ei ole suoraan airsoftina, ellei dekoon istuta jotenkin boksia kiinni. Pystykorvissa sama homma, joutuu rakentaan itte. Nagantteja nuo ei ole.

PPsh ei myöskään ole snow wolf, mutta teoriassa mahdollinen airsoftina jos itte väsätty. Kuitenkin, yksityiskohtia uupuu.

Tai sitten noista ei mikään ole kuulapyssy, siksi sanoin että "voivat" olla kuulapyssyjä.

23.08.2018 17:22:41 | 17:26:26
#86607 [+-] Piilota Suosittele

86311

Voi ne puuosat olla aitoja, monessa softissa kelpaa aidot puuosat, esimerkiks M14 jossa ihan issue tammea. Ei se aina ole niin simppeliä. Lisäks, laatu on noissa noussu niin paljon, mutta tarkkailes piippua ja sen ilmajäähdytyshahloja

Ja kyllä, airsofteissa on myös oikeaa puuta:

https://airsoftpro.cz/en/airsoft-guns/ppsh-41-el.blowback-celokov-prave-drevo-2x-zasobnik-sw-09w-detail />
Myös värisävyssä on eroja eri valmistajilla, plus valoisuus noissa kuvissa hieman ylikorostuu välillä:

https://www.milgear.fi/fi/product/ppsh-s-t-metallinen-puuosilla-blowback/3682 />
Noiden jälkeen, vertaa aitoon. Hyvin vähän eroavaisuuksia:

https://www.youtube.com/watch?v=6TjEBvezEjM

20.07.2024 10:58:19
#636021 [+-] Piilota Suosittele

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18548406/kun-tuuli-kaantyy#comment-130260799
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15668314/isisin-vaimot-lapset-ja-morsiamet---mitapa-tehda
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-98730253

Sotilas?

[ 10 viestiä | ]