Kissa pilaa kaiken Kissa pilaa kaiken
Mitä tämä valkoinen juttu on? :3 Mitä tämä valkoinen juttu on? :3
Punaisten lyhtyjen alue Punaisten lyhtyjen alue
Stargåte Stargåte
Lapset mukaan töihin päivä Lapset mukaan töihin päivä
Norjalaisten uusi sukellusvene Norjalaisten uusi sukellusvene
Aina käy näin Aina käy näin
tahtoisin vain katti matikaista tahtoisin vain katti matikaista
EDM EDM
preparoi ruumiisi preparoi ruumiisi
Tekoälyn kirjoittama Harry Potter Tekoälyn kirjoittama Harry Potter
Takaisin ruotuun Takaisin ruotuun
Vitun penkki saatana Vitun penkki saatana
the king is dead the king is dead
Suruisaa Suruisaa
Niinhän se on Niinhän se on
American Hero American Hero
Autoilija yllätti talven Autoilija yllätti talven
noituutta noituutta
Toivottavasti ei mene liian jännäksi Toivottavasti ei mene liian jännäksi
Joulupikkuhousut Joulupikkuhousut
How to weekend How to weekend
BITSERIA :DD BITSERIA :DD
Jeesuksen toinen tuleminen Jeesuksen toinen tuleminen
 1 196 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.05 MB, 1 tiedosto, 04.03.2021 07:14:41
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 04.03.2021.

no se tuli kalliiksi

[52119] [b5lrs.mp4] [3.05 MB] [406x720] [] []

skeittilauta

(14)  · 

kaatui

(31)  · 

hampaat

(30)
04.03.2021 09:36:54
#444246 [+-] Piilota Suosittele

Ensin pitäisi harjoitella kaatumista oikeaopisesti ennenkuin yrittää tuommoista. Toisaalta, moni suosii kantapäätä kun se on niin kiva.

04.03.2021 09:38:46
#444248 [+-] Piilota Suosittele

>>444246 ja joskus näkee tämmösiä stuntteja niinkuin videossa; lapsena on ollut ylisuojelevia vanhempia ja ei olla opittu että missä voi käydä pahasti

04.03.2021 12:05:27
#444263 [+-] Piilota Suosittele

Viikonloppuna tuossa perkeleen jää- ja vesikelissä vedin samassa alamäessä kaksi kertaa takaraivon maahan niin, että kopsahti. Jos en olisi käynyt ninjakoulua ja ottanut yhtään selällä vastaan niin kuolema tai tajunnanmenetys vähintään olisi tapahtunut.

Ehkä älykkyyspisteet laski muutaman pykälän, mutta olen edelleen työkykyinen. Älkää ostako Rapalan lämpösaappaita tai jos ostatte niin sellaset missä on nastat.

04.03.2021 19:58:03
#444396 [+-] Piilota Suosittele

>>444358
Erilaisen reagoinniin oppii töissä. Se on käsi poikki tai henki pois nopeasti jos ei opi.

Kännissä erilaisista otteista ja kaatumistyyleistä on hyötyä, mutta en ole ollut kännissä aikoihin. En kutsu niitä ukemeiksi.

04.03.2021 23:40:51
#444462 [+-] Piilota Suosittele

>>444403
koska et valmistaudu ottamaan iskua vastaan

Tämän on pakko olla vitsi, huono sellainen. Olen kaatunut selvinpäin ja kännissä niin monta kertaa.

05.03.2021 00:35:52
#444483 [+-] Piilota Suosittele

>>444462

Olen minäkin. Lähinnä vain kännissä. Kännissä kaatuessa ei ole käynyt koskaan mitään. Selvinpäin on pikkunaarmuja tullut. Eli selvinpäin kaatuminen vaikuttaa vakavammalta tavalta kaatua.

05.03.2021 01:42:25
#444494 [+-] Piilota Suosittele

>>444483
Minä olen kännissä kaatunut monta kertaa pahasti, sanoisin että kaadu selvinpäin jos kaatua pitää. Kaljasta on hankala edes päästä varsinaiseen känniin, joten siksi se on myrkkyni :)

[ 13 viestiä | ]