Sankari kukko ;_; Sankari kukko ;_;
kemin kaaleet kemin kaaleet
Kristuksen maa Kristuksen maa
Apustukset lopu Apustukset lopu
kirjolohi kirjolohi
tässä on sitä tässä on sitä
Hehe Hehe
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
Herra c Herra c
Muutama kuva 21. Muutama kuva 21.
ricky kuvakommentti ricky kuvakommentti
Elämä on valintoja.. Elämä on valintoja..
Helevetin UPS Helevetin UPS
Ozzyman with bear Ozzyman with bear
Your booty is mine, Spiderman! Your booty is mine, Spiderman!
Vuoden lehtikuva Vuoden lehtikuva
Hermot Hermot
Röböttää Röböttää
Voileipää, saatana! Voileipää, saatana!
Henry VIII Henry VIII
rest in rip litle kid :(((((((((((((((((((( rest in rip litle kid :((((((((((((((((((((
Slayjer and pals Slayjer and pals
Känni-ilta Känni-ilta
"Yhden asian puolue". "Yhden asian puolue".
 708 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 18.02.2021 21:15:08
[ + 0 | ]

Hallitus ratkaisi murhailut.

[51842] [Screenshot_20210218-194445_Samsung-Internet.jpg] [0.29 MB] [1079x771] [] []
Screenshot_20210218-194445_Samsung-Internet.jpg

saarikko

(9)  · 

idiootti

(125)
18.02.2021 22:14:59
#440041 [+-] Piilota Suosittele

>>440035
Niitten jätkien ei pitäisi oikeasti ikinä enää saada hengittää muurien ulkopuolella.

Mutta koska Suomi, alaikäiset, hulluus- ja paljousalennukset, niin 20-vuotiaina taas tappotouhussa.

19.02.2021 09:03:31
#440174 [+-] Piilota Suosittele

>>440159
Mitä olen nuorisovankilan touhua nähnyt, niin täysi eläintarha se on.
Oppivat vain uusia kujeita ja saavat kaltaistaan seuraa.
Niille apinoille ei saa sanoa pahasti mitään ja muutenkin käsitellä silkkihansikkain, kun ovat alaikäisiä.
Tunti päivittäin turpaan suurimmalle osalle niistä kuuluisi.

02.03.2022 10:49:37
#551695 [+-] Piilota Suosittele

>>440272

Ainut keino tuossa on se itsepuolustuksen opettelu. Lätkii päähän ensimmäistä hyökkääjää koulussa niin loppuu sen jengin päälle tuleminen. Samoin pitäisi välittömästi koulukiusaaja poistaa koulusta ja lähettää toiseen kouluun. Koko jengi käytännössä erotettaisiin toisista. Esim. yksi keino on, että jos on oulunkylässä ja alkaa koulukiusaajaksi, niin lähetettäisiin kouluun sitten sipooseen. Koska Sipoo on nykyään helsingin aluetta niin sinne alueen kouluihin voisi laittaa pari jannua. Voisi tehdä hyvää.

[ 8 viestiä | ]